کد خبر 325066
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی درجنت آباد شمالی خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه ۶ وسیله نقلیه دچار حریق شدند و آتش نشانان حدود ۲۰ نفر را از میان دود و آتش نجات دادند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، افزود: ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب یکشنبه این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و آتش نشانان سه ایستگاه به همراه تجهیزات نظیر نرده بان و خودروهای تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: آتش نشانان مشاهده کردند که در پارکینگ ساختمان مسکونی ۳ طبقه، پنج خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت دچار حریق شده و براثر این حادثه دود زیادی طبقات بالا را فرا گرفته است.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند و گروه نخست به مهار و خاموش کردن وسایل نقلیه در پارکینگ ساختمان پرداختند و گروه بعدی با ورود به طبقات ساختمان اقدام به نجات ساکنین کردند.

وی بیان کرد: تعدادی از ساکنین در وضعیت نا امنی قرار گرفته بودند که آتش نشانان با سعی و تلاش حدود ۲۰ نفر از ساکنین را که در واحدها و یا پشت بام قرار داشتند از طریق نرده بان و پله ها، نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، افزود: تعدادی از ساکنین دچار دود گرفتگی خفیف شدند که توسط نیروهای اورژانس به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا شدند.

ملکی اظهار کرد: یکی از ساکنین این ساختمان، مرد حدود ۶۰ ساله به دلیل زمین خوردن دچار آسیب دیدگی شد که نیروهای اورژانس وی را برای مداوا به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی گفت: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن حریق و ایمن سازی محل حادثه ساعت ۲۱ دقیقه بامداد روز دوشنبه به عملیات خود پایان دادند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس