وحشت آفرینی مار دو متری در تهران، مرگ مهندس‌ایرانی هنگام‌نجات کارگرافغان، پایان وحشت آفرینی 19اوباش همدان، نام قاچاقچي بزرگ كيف و كفش تهران و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



وحشت آفرینی مار دو متری در تهران

حوادثدر پی تماس شهروندان با سامانه 125، مبنی بر مشاهده ماری بزرگ در منزل، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ز آتش نشانان ایستگاه 18 را به خیابان قائم مقام فراهانی اعزام کرد.

او در مورد چگونگی پیدا شدن مار در این ساختمان گفت: ظاهرا مالک طبقه دوم این ساختمان اقدام به نگهداری چند حلقه مار در منزل خود کرده بود که یکی از این مارها بر اثر بی احتیاطی و سهل انگاری صاحبش از داخل واحد مسکونی فرار کرده و به بالکن طبقه پائین(اول) افتاد که موجب ترس و وحشت ساکنان آن شد.

این فرمانده آتش نشانی گفت: آتش نشانان به محض حضور یافتن در محل حادثه، بلافاصله با استفاده از تجهیزات انفرادی و ابزار مخصوص، این مار بزرگ را بدام انداخته و سپس به محل نگهداری حیوانات وحشی انتقال دادند.


برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ مهندس‌ایرانی هنگام‌نجات کارگرافغان

حوادثجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار داشت:  این مهندس 57 ساله عصر دیروز پس از شنیدن فریاد کمک یک نفر در حال غرق، خود را به داخل آب استخر پرورش ماهی انداخت اما به رغم تلاش زیاد موفق به نجات نشد و خود و این کارگر جوان در آب استخر غرق شدند.

وی افزود: پس از درخواست کمک نیروی آتش نشانی احمد آباد مستوفی از سازمان آتش نشانی تهران 125 و اعلام غرق شدن دو نفر در یک استخر پرورش ماهی، با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان به رغم این که این منطقه خارج از محدوده ی عملیاتی سازمان آتش نشانی تهران است، بلافاصله گروه امداد و نجات 7 و همچنین گروه نجات ویژه غواصی این سازمان به طور همزمان در ساعت 17 و 5 دقیقه روز چهارشنبه راهی محل حادثه درمنطقه احمد آباد مستوفی شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کودک آمریکایی در گرما پخت

مردی در آمریکا متهم شده که کودک خود را با رها کردن در خودرو در هوای گرم، کشته است.

کودک آمریکایی در گرما پخت

قرار است این مرد به اتهام قتل کودک 22 ماهه‌اش محاکمه شود. یکی از کارآگاهان پرونده در دادگاه ایالت جورجیا تاکید دارد که این تراژدی یک سهل‌انگاری ساده نبوده بلکه «جاستین راس هریس»، پسرش به نام کوپر را با نیت قبلی کشته است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مجروح شدن 18 کودک در سانحه رانندگی

حوادثبنابر اعلام پلیس ایتالیا در این حادثه، راننده خودروی سواری جان خود را از دست داد و 18 کودک شش تا 12 ساله که در حال بازگشت از اردو بودند، دچار سانحه شده و به بیمارستان منتقل شدند.

پلیس ایتالیا با بیان اینکه وقوع این حادثه رانندگی موجب آتش گرفتن دو خودرو شد اعلام کرد: چند نفر از رهگذران با شکستن شیشه اتوبوس تلاش کردند کودکان را نجات دهند.

یکی از شاهدان این حادثه گفت: در حال رانندگی بودم که متوجه برخورد اتوبوس با خودروی سواری شدم و پس از چند ثانیه هر دو خودرو آتش گرفتند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری دو کیف‌قاپ شمال شهری

حوادثسرهنگ عبدالوهاب حسنوند با اعلام خبر دستگیری دو سارق کیف قاپ در محدوده داراباد اظهار داشت: عوامل گشت کلانتری 164 قائم در حین گشت زنی خود در محدوده داراباد به یک دستگاه خودروی پراید نوک مدادی با دو سرنشین مشکوک شدند و زمانی که قصد داشتند اوراق هویتی و مالکیت خودروی مذکور را کنترل کنند، مشاهده کردند که دو سرنشین خودروی پراید با دیدن آنها با خودروی خود از محل فرار کردند.

وی با تاکید بر اینکه ماموران با توجه به قانون استفاده از اسلحه، اقدام به شلیک یک تیر هوایی کردند، گفت: ماموران پس از شلیک گلوله هوایی موفق شدند خودروی پراید را متوقف کنند و هر دو سرنشین خودروی مذکور را دستگیر کنند.

حسنوند ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی این دو نفر که خود را «سعید» و‌ «رضا» معرفی کردند، یک کیف زنانه، تعدادی البسه زنانه، یک عدد کوله آبی دخترانه و یک کیف دستی زنانه شدند که از داخل آنها نیز یک کارت شناسایی به نام مریم کشف شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 4 ریشتری فارس را لرزاند

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر اظهار داشت: ساعت 7:41امروز زمین لرزه ای به قدرت 4.9 ریشتر 19 کیلومتری بخش رستاق شهرستان داراب استان فارس را لرزاند. بلافاصله 6 امدادگر در قالب دو تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: روستای مزرعه با 46 نفر جمعیت در یک کیلومتری کانون زمین لرزه نزدیک ترین آبادی به کانون زلزله بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ترس از عنکبوت خانه را به آتش کشید

ک زن جوان 34 ساله اهل کانزاس – آمریکا به افسران پلیس گفت: با فندک حوله‌ای را آتش زدم تا عنکبوتی را که در خانه‌ام بود بکشم و امیدوار بودم حوله شعله‌ور موجب کشته شدن این حشره شود اما از بخت بد خانه آتش گرفت و نمی‌دانم عنکبوت کشته شده است یا نه!

ترس از عنکبوت خانه را به آتش کشید+عکس

در این آتش سوزی برای خاموش کردن آتش 5 واحد ماشین آتش‌نشانی مداخله کردند و زن جوان به مجازات سنگینی محکوم شد زیرا آتش به آپارتمان‌های نزدیک وی نیز سرایت کرده بود؛ البته مقامات آتش‌نشانی اعلام کردند عنکبوت کشته شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قاتلی که نویسنده شد
طعم مرگ را چشیده ام؛ میخواهم برای عبرت دیگران کتابی بنویسم

تا یک قدمی مرگ رفته است. زمانی که طناب دار به دور گردنش افتاد، دیگر همه چیز برایش تمام شد. صدای قدمهای مرگ را می شنید که صدای فریادهای مادر مقتول سکوت سنگین محوطه اجرای حکم در زندان را شکست. " دست نگهدارید... او را می بخشم... اعدام را متوقف کنید."

در کمتر از چند ثانیه همه چیز تغییر کرد. عباس را از بالای چوبه دار پایین آوردند. هنوز در شوک بود. در یک دقیقه مرگ و زندگی را دوباره با هم تجربه کرده بود. پاهایش توان راه رفتن نداشت. خود را به سختی به سوی مادر مقتول کشاند و مقابلش روی زمین افتاد.

"شما به من زندگی دوباره ای بخشیدید... قول می دهم کاری کنم که از تصمیمتان پشیمان نشوید....طوری زندگی می کنم که باعث شادی روح آن مرحوم بشود..."

عباس برای رسیدگی به اتهامش از جنبه عمومی جرم به دادگاه آمده بود. او چهار سال است که در زندان است و حالا با رضایت اولیای دم زندگی دوباره ای شروع کرده بود. فرصت کوتاهی پیش آمد تا با او گفتگویی داشته باشیم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پایان وحشت آفرینی 19اوباش همدان

حوادثسرهنگ احمد رحيمي ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بيان اینکه ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي پس از اطلاع از شرارت‌هاي پي در پي اعضاي يک باند شرارت در شهرستان همدان، شناسايي اعضاي اين باند را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: در ادامه تحقيقات به عمل آمده و در پي يک عمليات ضربتي يکي از اعضاي این باند به نام "الف-س" دستگير شد.
 
وي با اشاره به اينکه متهم مذکور به اتهام شرارت، ايجاد رعب و وحشت، قدرت نمايي با شمشير و چاقو و قمه، ايراد خسارت به اموال عمومي و خصوصي، تخريب اموال خصوصي، تجاوز به عنف و غيره دستگير شد، اظهار داشت: با توجه به حساسيت امر اكيپي از کارکنان اين پليس، موضوع تحقيقات فني و اطلاعاتي از نامبرده را شروع كه وي ابتدا با بيان اظهارات كلي و واهي سعي در گمراه کردن ماموران را داشت اما ماموران به نيت وي واقف و به طرق ديگري متهم را تحت بازجويي و تحقيق قرار دادند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نام قاچاقچي بزرگ كيف و كفش تهران

پليس آگاهي تهران بزرگ در پي كسب اطلاع از منابع و مخبرين عوامل عملياتي موفق به كشف 7 تن كيف و كفش قاچاق در تهران شد.

براساس اين گزارش، ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ موفق شدند  7 تن كيف و كفش به ارزش 2.830.187.084 ريال را از متهم حسن رزمجويي در محدوده منطقه شهر ري تهران كشف و ضبط كنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


برخورد مرگبار سمند با دکل

بامداد امروز شنبه چهاردهم تیرماه، ساعت 01:27 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو سمند با دکل برق فشار قوی واقع در شهریار،میدان شهیدصیادشیرازی به طرف ملارد،روبروی ورودی فاز یک اندیشه گزارش گردید.
 
برخورد مرگبار سمند با دکل+تصاویر

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امدادو نجات ایستگاه 101 مرکزی  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

در بدو ورود ماموران مشاهده گردید یکدستگاه خودرو سمند به علت عدم توانائی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه  با دکل برق فشار قوی برخورد نموده که منجر به فوت سه نفر و مصدوم شدن یک نفر از سرنشینان خودرو فوق گردیده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دومین ارابه مرگ ایران

برخی مدل های پژو از دومین رکورد داران اصلی تصادفات در سال های اخیر نام گرفتند.

خودورهایی که شاید 80درصد تولیدات داخل را به خود اختصاص دهند اما در عین حال به دلیل ایمنی اندک و نقص های به وجود آمده علاوه بر رکورد در تولید در تصادفات نیز رکورددار هستند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/4/14/640392_984.jpg

البته تاکنون آماری از میزان تلفات این خودروها منتشر نشده است اما براساس اطلاعات موجود این خودرو جزو پنج خودرو پرتلفات کشور است .

در بین هزاران تصادف که در جادهای برون شهری و درون شهری رخ می دهد متاسفانه برخی تصادف بی سابقه است ، که در آن خودرو سواری پژو پس از حادثه به طور فجیعی دچار دگرگونی شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید



۴ کشته و ۳۰ مصدوم بر اثر واژگونی اتوبوس

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور فروزآباد - شیراز در استان فارس خبر داد.

وی گفت: در این حادثه 4 نفر از 40 مسافر این اتوبوس کشته شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر همچنین از مصدومیت 30 نفر از مسافران و انتقال آنها به مراکز درمانی خبر داد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مریم ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    واقعا حوادث دردناکی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس