کد خبر 32449
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۳

مربي تيم ملي کشتي آزاد گفت: غايبين بدون مجوز را تنبيه مي‌کنيم.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره سي و يکمين دوره مسابقات بين‌المللي جام جهان پهلوان تختي گفت: من فکر مي‌کنم رقابتهاي امسال در تمام وزن‌ها نسبت به 4، 5 سال گذشته از نظر کيفيتي در سطح بالاتري برگزار شد. تيمهاي کره شمالي، مغولستان و آمريکا تيم خوبي را به مسابقات اعزام کردند مخصوصا آمريکا که نفرات خوبي را به کيش آورده بود. روسيه هم بعضا نفرات خوبي داشت.

کاوه درباره درخشش کشتي گيران جوان ايراني درجام تختي هم عنوان کرد: از ايران کشتي گيران خوبي شرکت کردند و درخشش عباس طحان، مصطفي حسين خاني و دباغي در وزن جديد از اتفاق‌هاي مهم اين جام بود.

مربي تيم ملي درباره انتخاب ملي پوشان براي جام جهاني اظهار کرد: جام تختي براي ما ملاک بوده اما بحث مدال طلا و غيره درآن مطرح نبوده است. به هر حال ما نفراتي را که براي جام جهاني اعزام مي‌کنيم از ميان همين کشتي گيران جام تختي هستند. علاوه بر اين، يزداني و گودرزي که با مجوز پزشکي کشتي نگرفتند را دعوت مي‌کنيم و کساني که شايسته‌تر باشند را به جام جهاني مي‌بريم.

کاوه درباره برخورد با 4 کشتي گيري که در جام تختي شرکت نکردند، گفت: ما براي انتخاب نفرات چارچوبي داريم که براساس آن عمل مي‌کنيم. مسلما براي ميرزايي، تقوي، معصومي و اسماعيل پور به دليل اينکه کشتي نگرفتند در يک جايي و به نوعي تنبيهي در نظر مي‌گيريم و يک جايي برايشان کم خواهيم گذاشت اما اين کشتي گيران را نبايد از دست بدهيم و بايد مسئله حفظ آنها و تنبيهشان را در کنار هم در نظر بگيريم.

مربي تيم ملي درباره انتخاب ملي ‌پوش وزن 84 کيلوگرم به خبرنگار ايسنا گفت: بايد ببينيم وضعيت پاي احسان لشگري که در فينال مصدوم شد به چه ترتيب خواهد بود. بعد از آن جلسه مي‌گذاريم و نفرات مورد نظر را براي اين وزن انتخاب مي‌کنيم اما مطمئن باشيد از چارچوبي که براي انتخاب نفرات داريم خارج نمي‌شويم.

کاوه به لزوم حمايت از کشتي گيران حاضر در جام تختي هم عنوان کرد: ‌اگر کشتي گير جواني مانند طحان در جام تختي طلا مي‌گيرد به دليل اين بوده که بيش از يکسال در اردو بوده و تمرين کرده و تحت نظر کادر فني بوده است. ما از قبل براي او برنامه داشتيم و حالا او مزد زحماتش را گرفت. وقتي اردوي تيم ملي را براي افراد تشکيل مي‌دهيم مسلما کشتي گيران جوان ديگري را هم به اردو مي‌بريم. کشتي گيراني را خواهيم برد که اولا باشخصيت باشند و بعد انگيزه زيادي داشته باشند و هدفشان رسيدن به قهرماني و رسيدن به مراتب بالاتر باشد. حتي آنهايي هم که در جام تختي روي سکو نرفتند را هم به اردو خواهيم برد و از‌آنها استفاده خواهيم کرد. اين را هم بگويم که جام جهاني براي ما ملاک نخواهد بود که بخواهيم همه چيزمان را برمبناي آن تنظيم کنيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس