کد خبر 322971
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

در زمان رياست ضرغامي در معاونت سينمايي وزارت ارشاد، وي قائم مقام اداره كل نظارت و ارزشيابي و مدير كل توليد و پشتيباني اين معاونت را بر عهده داشت.

به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامي كه تا آبان ماه سال جاري سكان اداره بزرگترين سازمان رسانه اي كشور را بر عهده خواهد داشت آخرين انتصاب خود را به تغيير رييس مركز حراست صدا و سيما اختصاص داد تا مديري فرهنگي بر راس اين مركز قرار گيرد.

بر اين اساس، دكتر سيد عباس فاطمي نويسي كه پيش از اين مدير کل طرح و برنامه‌ريزي نظارت سيما و تهيه كننده چند سريال و مجموعه تاثير گذار در سازمان صدا و سيما بود به عنوان رييس مرکز حراست ويگان حفاظت صدا وسيما منصوب خواهد شد و  مهدي رضاييان از اين مركز خواهد رفت. 

در زمان رياست ضرغامي در معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، فاطمي قائم مقام اداره كل نظارت و ارزشيابي و مدير كل توليد و پشتيباني اين معاونت را بر عهده داشت. 

در درون سازمان علاوه بر ضرغامي، وي ارتباط نزديكي با معاونت سيما دارد.

سيد عباس فاطمي نويسي نويسنده كتابهايي چون، زندگي و مرگ جهان پهلوان تختي در آينه اسناد، شعبان جعفري در آينه اسناد، کالبد شکافي يک رويداد (دلايل عزل آيت الله منتظري در سال 1368)، انجمن حجتيه گذشته، حال و آينده، استراتژي آمريکا در خليج فارس و...است و چند مجموعه تلويزيوني را تهيه كنندگي كرده است.

انتصاب یک مدیر فرهنگی در حراست صدا و سیما
اسكندر مومني، سيد عباس فاطمي، فرجي دانا، سيروس مقدم و شهاب مرادي
منبع: پارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس