در اين زمان اگر كسي كار فرهنگي غير ارزشي انجام بدهد و فكر كند مورد توجه نيست، سخت در اشتباه است و اين حاكي از آن است كه هم مردم بسيار آگاه شده اند و هم سياست هاي كلي نظام كاملا روشن و مشخص شده است.

تاييد يك عده اقليت محدود در حوزه فرهنگي به بي راهه رفتن است/ درمقوله فرهنگ نبايد با فرد كار داشت/اگر كسي كار غير ارزشي کرد و فكر كند مورد توجه نيست، سخت در اشتباه است//آقای داوودیگروه فرهنگی مشرق - با توجه به چالش‌های مختلف فرهنگي كه در كشور وجود دارد و همين طور جريان خاصي كه طی یک سال گذشته در حوزه فرهنگ كشور بوجود آمده و از آنجا كه رسانه ملي ارتباط مستقيم و تاثير گذاري در شكل گيري جريان هاي مختلف فرهنگي دارد به گفتگو با عزت الله ضرغامي ريیس صدا و سيما پرداخته ايم كه در ادامه تقدیم حضور مخاطبان ارجمند می‌شود:

رئيس رسانه ملي با تاكيد بر اينكه در حوزه فرهنگي نمي توانيم و نبايد تنها با فرد كاري داشته باشيم گفت: در كشور كارهاي زيادي در ارتباط با مقوله فرهنگ انجام شده است ولي مهم اين است كه اين كارها همسو با سياست هاي مسلمي باشد كه بتواند در مردم نفوذ و ملت را هدايت كند.

رئيس صدا و سيما در ارتباط با خطوط فرهنگي در كشور بيان كرد: خوشبختانه اين سياست ها و شاخص ها در طول اين سال‌ها خيلي روشن شده و هر كسي كه با اين سياست ها و شاخص ها كار كند و همسو باشد كارش هم نمو دارد و هم بركت دارد و اگر هر فرد و هر جرياني همسويي با اين شاخص ها نكند اين خيلي زود روشن و مشخص مي شود.

ضرغامي در ادامه عنوان كرد: در اين زمان اگر كسي كار فرهنگي غير ارزشي انجام بدهد و فكر كند مورد توجه نيست، سخت در اشتباه است و اين حاكي از آن است كه هم مردم بسيار آگاه شده اند و هم سياست هاي كلي نظام كاملا روشن و مشخص شده است.

وي هچنين در پايان در مورد وظيفه مسئولين در قبال جريان فرهنگي يادآور شد: مسئولين بايد تمام تلاش خود را بكنند كه نظر فرهنگي، نيازي كه مردم دارند را تامين كنند و تاييد يك عده اقليت محدودي كه تصور مي كنند كه حوزه فرهنگي بايد حوزه اي باشد كه آنها مشخص مي كنند به بي راهه رفتن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • بیست و سی ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    این چهر پنج خط رو میگید گفتگو؟؟؟؟؟
  • سردار ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    یعنی منظور آقای ضرغامی وزیر ارشاد هستش یا مخاطب دیگه ای هم داره
  • امير ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    نمي دانم چرا همه سايتها به اين مدير توانمند وبسيجي گير داده اند حداقل از شما بعيد است
  • حسين ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    بايد گفت كه دقيقا من با نظر ايشون موافق هستم چرا كه ميدون دادن به افرادي كه شاخصه هاي فرهنگي نظام رو ندارن به بيراه رفتن هستن.
  • ابولفضل ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    اي كاش بيشتر مواضع خودشون رو مطرح ميكردند و مخاطب اصلي خود كه حتما وزير بوده را مي گفتند.
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    عملکرد صدا و سیما را فقط خود ضرغامی قبول دارد؛ بزرگترین منتقد صدا و سیما حزب‌الله است و کنار نخواهد رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس