کد خبر 308191
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

رئیس پلیس استان هرمزگان گفت: در جریان یک عملیات ویژه در برخورد با راهزنان مسلح که ساعت 13 روز جمعه انجام گرفت دو تن از اشرار مسلح به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، رضا محمدی‌یگانه رئیس پلیس استان هرمزگان، در محل گلوگاه شهید میرزایی واقع در مسیر بندرعباس حاجی‌آباد افزود: این عملیات حاصل یک کار ویژه اطلاعاتی بود که به محض اطلاع پلیس از ورود راهزنان مسلح از استان‌های همجوار و استقرار در کوه‌های منطقه، انجام شد.

وی تصریح کرد: برابر اطلاعات به دست آمده اعضای این باند به دفعات از استان‌های همجوار وارد استان می‌شدند و اقدام به راهزنی و سرقت می‌کردند که با انجام این عملیات کوه‌های منطقه از لوث وجود راهزنان پاک شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: این باند راهزن در صدد بود با گسترش دامنه فعالیت خود به روستاها و حتی محور مواصلاتی اقدام به راهزنی نمایند که با هوشیاری ماموران پلیس از گسترش اقدامات آنان جلوگیری شد.

وی هویت کشته شده‌ها را "غ.ب"و "ع.ن" 31 و 40 ساله اعلام کرد که هر دو غیر بومی و اهل یکی از استان‌های کشور هستند.

به گفته محمدی‌یگانه، این دو شرور مسلح  سوابق راهزنی در منطقه را داشتند و در همین منطقه در سال‌های گذشته در یک خانه تیمی 13 نفره بازداشت شدند که پس از مدتی با قرار لازم آزاد شده بودند و مجددا به فعالیت‌های تبهکارانه روی آورده بودند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان این عملیات را که توسط فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس با پشتیبانی یگان تکاوری و یگان ویژه استان انجام شد سومین عملیات طی دو ماه اخیر اعلام کرد که در مجموع پنج شرور مسلح در آن به هلاکت رسیدند.

به گفته وی در اولین عملیات که در شهرستان رودان انجام شد دو نفر، در عملیات کوه نمکی یک نفر و در عملیات روز جمعه در کوه‌های زرد نیز دو نفر به هلاکت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: این باند با همکاری برخی افراد محلی در کوه‌های منطقه مستقر می‌شدند و با تامین آذوقه پناه می‌گرفتند و در فرصت‌های مناسب اقدام به راهزنی می‌کردند.

یگانه در پایان تاکید کرد: پلیس هرمزگان با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های خود اجازه کمترین تحرکی را به مخلان امنیت نخواهد داد و به مردم اطمینان می‌دهیم با هرگونه عاملی که امنیت و آسایش مردم را به مخاطره بیندازد برخورد قاطع خواهیم کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    فقط اعدام اشرار.
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    بیش از 20 سال است که این پدیده شوم و مخل امنیت ...یعنی راهزنی در استان هرمزگان ادامه دارد ...!! چند عملیات محدود و کشته شدن چند نفر .....آیا این معضل را حل میکند ؟!! باید با یک عزم یکپارچه و اساسی با حضور و شرکت برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی استان به این معضل خاتمه داده شود .....!
  • بویراحمد ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    درود بر ناجا مردم استان کهگیلویه نیز از دست این و شرور خسته شده بودند وضربات سنگینی زده بدند
  • شین ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    0 0
    باید نابودشون کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس