کد خبر 313474
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سه عامل اصلی درگیری مسلحانه حصار کرج در شمال کشور طی روز های اخیر خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار ˈاحمدعلی فرمانده انتظامی استان البرز، گودرزیˈ  گفت: در پی چندین ساعت کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز عاملان اصلی درگیری مسلحانه منطقه حصار کرج که منجر به زخمی شدن چند نفر و ایجاد ناامنی در منطقه شده بود را در شمال کشور دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه که چندی پیش بین سه باند بزرگ اراذل و اوباش در منطقه حصار کرج که منجر به زخمی شدن تعدادی از اراذل و اوباش شاخص منطقه اسلام آباد، حصارک، شاهین ویلا و حصار کرج شد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شعبه مبارزه به اراذل و اوباش اداره اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و عواقب خطرناک این درگیری ها و امکان انتقام جویی های بعدی از سوی اراذل و اوباش مصدوم، کار عملیاتی منسجم آغاز و ماموران در شش عملیات کاملا اطلاعاتی تعداد 20 نفر از اراذل و اوباش حاضر در درگیری را در فاصله زمانی کمتر از 20 روز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

سردار گودرزی بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی، سه نفر را به عنوان عاملان اصلی درگیری ها معرفی و گفتند این افراد با استفاده از سلاح گرم مبادرت به تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی و مجروحیت تعداد زیادی از اراذل و اوباش کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اعترافات افراد دستگیر شده و تصور طرح ریزی عملیات خرابکارانه دیگری از سوی اعضای اصلی اراذل و اوباش، تحقیقات نامحسوس و پیگیری های اطلاعاتی ویژه به منظور یافتن ردی از افراد مورد نظر در استان البرز و استانهای همجوار آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با پیگیری های شبانه روزی ماموران اطلاعات مشخص شد که این افراد در ویلایی در شمال کشور مخفی شده و قرار است یکی از مرتبطین این افراد با آنها ملاقات داشته باشد که بلافاصله با استفاده از شگردهای خاص اطلاعاتی، خودرو حامل فرد مرتبط شناسایی و تیمی از ماموران اطلاعاتی به صورت نامحسوس به تعقیب خودرو پرداختند.

وی اظهارکرد: پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت، تمامی سرنشینان خودرو و رابطان سوژه های مورد نظر شناسایی و با تعقیب خودرو در نهایت آدرس مخفیگاه افراد مذکور در ویلایی در منطقه نمک آبرود بدست آمد و تمام سرنشینان خودرو، اعضا و سرکرده اراذل و اوباش در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و با رعایت تمامی جوانب امنیتی و حفاظتی جهت تکمیل پرونده و تحویل به مراجع قضایی به پلیس امنیت استان البرز منتقل شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس