کد خبر 314165
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷

صبح امروز یکی از افراد مرتبط با گروهک تروریستی منافقین اعدام شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سحرگاه روز یکشنبه(93/3/11) یکی از افراد مرتبط با گروهک تروریستی منافقین اعدام شد.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران، محکوم علیه غلامرضا خسروی سوادجانی فرزند قلی نام دارد که پیشتر به اتهام محاربه از طریق تلاش موثر برای پیشبرد اهداف گروهک منافقین فعالیت کرده بود.

محکوم علیه یاد شده از سال 1360 تا 1365 سابقه دستگیری و محکومیت قضایی در هواداری از جریان نفاق را داشت. وی در بهمن ماه سال 1386 بار دیگر به دلیل ارتباط با این گروهک تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بود.

از نامبرده در زمان دستگیری مقادیر زیادی اسناد اعم از مکتوب و تصویری از مراکز مهم کشور از جمله مراکز و تاسیسات نظامی کشف گردید و مشخص شد که وی این تصاویر را به همراه تصاویر و اسناد دیگری از وقایع کشور در اختیار گروهک یادشده و نیز رسانه‌های مرتبط با آن گروهک قرار داده است.

نامبرده هم چنین با ارایه کمک های مالی به گروهک یاد شده تلاش کرده بود که برخی افراد را به تشکیلات منافقین وصل کند. در پی ارسال پرونده به دادگاه، جلسه رسیدگی به اتهامات وی با حضور وکیل مدافع متهم و نماینده دادستان در یکی از شعب دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد که دادگاه پس از رسیدگی وی را به اعدام محکوم کرد و حکم صادره نیز از سوی یکی از شعب دیوان‌عالی کشور نیز مورد تایید قرار گرفت. پس از ابلاغ حکم صادره تقاضای اعمال ماده 18 اصلاحی نیز صورت گرفت  که با رد این تقاضا، حکم به موقع اجرا گذارده شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 0
    اطلاع رسانی ناقص است - و این یعنی بی احترامی به مردم
  • ناشناس ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 0
    آفرین به نیروهای امنیتی برای شناسایی و دستگیری این فرد. خائن تر از منافقین در تاریخ معاصر این کشور نیست. البته من موافق اعدام اینگونه افراد نیستم زیرا باعث می شود منافقین بیشتر مظلوم نمایی کنند.
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 0
    ناشناس عزیز! آخر در کجای دنیا اطلاعات مرتبط با اعدام محکومین امنیتی را کامل اعلام می کنند ! می خواهیدتصویری از اسنادی که ایشان به همکاران منافقشون دادند منشتر شود تا اطلاعات کامل شود!؟
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 0
    جاسوسی میکرده پولم میداده عجب خررری بوده هااا
  • م د ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 0
    مرگ بر منافق
  • افشین تهران ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 0
    این گروهک منحوس حتی در خانواده خود هم جایی ندارند و امروز تبدیل به مزدوری شده اند که برای پول دست به هر کاری میزنند از کشتار مردم کرد و مظلوم عراق گرفته تا همکاری با تروریستهای سوریه و جالب اینجاست که همه این جنایات را بانام خلق و برای خلق هست.حتی کشتار خلق برای خلق.!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس