کد خبر 313977
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید براینکه بودجه‌ای برای ایجاد مشاغل اجتماعی و صنعتی در نظر گرفته ایم گفت: جهت دادن به وام های ازدواج و اشتغال و همچنین ایجاد شغلهای دانش بنیان از برنامه های مهم دولت است.

 به گزارش مشرق، علی ربیعی وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی در حاشیه همایش کار و محرومیت در گفتمان امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گسترش بیمه‌ ها یکی از برنامه های مهم دولت در سال جاری است گفت: گسترش بیمه‌های اجتماعی امنیت روانی در جامعه ایجاد می‌کند که در این مسیر دولت به شدت این موضوع را مدنظر قرار داده است.

وی ادامه داد: کارگران که یکی از شاهرگ های اصلی تولید در جامعه هستند نیز مورد توجه دولت قرار دارند که می‌توانند با فعالیت‌های خود در بخش تولید محرومیت را از جامعه دور کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشریح برنامه‌های دولت برای سال جاری افزود: با توجه به اینکه نرخ رشد اقتصادی درسال 92 هنوز نهایی نشده است اما پیش بینی می‌کنم این رشد منفی است ولی درسال جاری این روند مطلوب و حتی مثبت شود.

ربیعی با تأکید براینکه ایجاد شغل امنیت روانی در جامعه ایجاد می‌کند گفت: از دیگر برنامه های دولت ایجاد مشاغل اجتماعی و صنعتی است که منابعی برای آن درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: جهت دادن وام‌های ازدواج و اشتغال و ایجاد تحرک برای ایجاد شغل‌های دانش بنیان از دیگر برنامه های مهم دولت است و منابع خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید براینکه دغدغه شغل برای هر ایرانی از دغدغه‌های اصلی دولتمردان است گفت: فقرزدایی نیز از برنامه های مهم دولت است که با ایجاد اشتغال این محرومیت زدایی از بین خواهد رفت.

ربیعی با بیان اینکه از دیگر برنامه های دولت گسترش مراکز درمانی مانند بیمارستان میلاد است، تأکید کرد: قصد داریم بیمارستان میلاد را در سطح کیفی گسترش دهیم تا مشکلات مختلف مردم در زمینه‌های درمانی برطرف شود.

وی گفت قصد داریم با اختصاص بودجه مباحث مختلف در زمینه اشتغال را برای محرومیت زدایی دنبال کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    0 0
    بهترین وام جهت اشتغال را صندوق مهرامام رضا میدهد اعتبار را بدهید صندوق مهرامام رضا (ع) توزیع نماید خیلی خوب است دستشون درد نکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس