یک سناتور آمریکایی در نامه‌ای مکتوب از وزیر خزانه‌داری آمریکا خواست تحریم‌ها علیه شرکت‌هایی که قصد تجارت با ایران دارند را تشدید کند.

گروه جنگ نرم مشرق- یک سناتور آمریکایی در نامه‌ای مکتوب از وزیر خزانه‌داری آمریکا خواست تحریم‌ها علیه شرکت‌هایی که قصد تجارت با ایران دارند را تشدید کند.

نامه‌نگاری سناتور داگ لامبورن پس از آن صورت گرفت که در روزهای اخیر رسانه‌های آمریکایی مدعی شدند چند شرکت خارجی که با آمریکا قراردادهای میلیاردی دارند، در نمایشگاه صنعت نفت ایران در هفته گذشته حضور پیدا کرده‌اند.

فشار سناتورها: وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌ها علیه ایران را شدیدتر ‌کند
سناتور داگ لامبورن

لامبورن در نامه خود خطاب به وزیر خزانه‌داری آمریکا نوشته است: «من از شما می‌خواهم تا به طور شفاف اعلام کنید که هرگونه تجارت با ایران، موجب سلب صلاحیت شرکت‌ها برای انعقاد قراردادهای تجاری با دولت آمریکا در آینده خواهد شد. همچنین ضروری است در صورت امکان، قراردادهای فعلی این شرکت‌ها نیز لغو شود.»

لامبورن تاکید کرده که کنگره آمریکا حاضر است فورا هرگونه قانون جدید برای اجرای این محدودیت‌های جدید را تصویب کند.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی 5 شرکت بزرگ خارجی که با دولت آمریکا قراردادهای هنگفت تجاری دارند، در نمایشگاه نفت ایران حضور داشته‌اند.

چرا آمریکا تحریم‌ها علیه ایران را تشدید نمی‌کند؟ // در حال ویرایش

قراردادهای میلیاردی این شرکت‌ها با وزارت خارجه، وزارت دفاع، وزارت امنیت داخلی و وزارت بازرگانی است.

فشار آمریکایی‌ها در حالی است که شرکت‌های مذکور صرفا در نمایشگاه نفت ایران حضور پیدا کرده‌اند و قراردادی نیز با ایران امضا نکرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سروش ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    اونهایی که هنوز بر تعامل اصرار دارند بخوانند قطعا حرف این جنابان بر حرف شما ارجحیت دارد و اجرا می شود تا توافق با شما اونها هم می دانند کسانی که می خواهند علیه مردم و ملتشان با دشمن دیرینه تعامل کنند قابل اعتماد نیستند و حالا شما سعی کنید برای غرب اعتماد سازی کنید ولی چه فایده.
  • سید ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    یقین آمریکا اگر چنین کند بخصوص در مورد ایران و ایرانی اشتباه فاحشی کرده و خواهد کرد و نیک باید سران امریکا بدانند ایران و ایرانی با تحریم سر خم نمیکند و نکرده و نخواهد کرد مگر با حرف حساب و احترام متقابل و پای از گلیم راستی و صداقت بیرون نگذاشتن !!!
  • kiavash ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    حالم از این چشم ابی ها داره بهم میخوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس