کد خبر 31088
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۰

هفته گذشته در ديدار با حضرت آيت الله شيخ "محمد شاه آبادي" از ايشان درباره اوضاع ايران و جهان پرسيده شد؛ که معظم له اينگونه پاسخ فرمودند: واقعيت اين است که در مقابل توطئه هاي خارجي و داخلي ايران شکست نخواهد خورد و دليل آن طبق روايات و ادله اين است که در ايران نفوسي عالي زندگي مي کنند که وجودشان سرشار از معرفت و محبت و اطاعت از خداوند و ولايت پيامبر و خاندان او صلوات الله عليهم است و محبت و ولايت اين خاندان همان چيزي است که سبب مصونيت در مقابل توطئه ها مي گردد.

به گزارش مشرق به نقل از تابناک، حضرت آيت الله "شاه آبادي" در ادامه افزودند: هر چند در داخل و خارج هستند کساني که بخاطر عدم محبت و اطاعت از ايشان مورد غضب پيامبر و خاندان ايشان عليهم السلام مي باشند ولي وجود حتي يک نفر که واقعا عارف و محب و مطيع باشد مي تواند مانع شکست کشور گردد.

اين عالم رباني همچنين گفت: در روايات داريم که زکريا ابن آدم به خدمت امام رضا عليه السلام از بدي بعضي مردم قم شکايت کرد و درخواست کناره گيري از مردم را داشت ولي امام به ايشان فرمودند: در قم بمان که ما اهل قم را به واسطه تو مي پذيريم، يعني تو سبب امان شهر و مردم آن و همچنين سبب پذيرفتن آنها هستي.

ايشان افزودند: خداوند در قرآن مي فرمايند: «وَمَا کانَ اللهُ لِيُعَذّبَهُمْ وَأَنتَ فيهمْ وَمَا کانَ اللهُ مُعَذّبَهُمْ وَهُمْ يَسْتغْفرُونَ». دو چيز سبب امان مردم و مسؤولان است هر چند گنهکار باشند. يکي بودن ولايتِ حقه مهدويه و توجهِ امام زمان عليه السلام به ايران و ديگري استغفار کردن انسان ها، و بدانيد که ايران مورد توجه و نظر ولي الله الاعظم امام زمان عج الله تعالي فرجه الشريف است و مي رسد روزي که تمام غرب و شرق به واسطه رشد و تکاملي که ايران پيدا مي کند محتاج مردم ايران مي گردند.

حضرت آيت الله "شاه آبادي" در پايان افزودند: حضرت رسول صل الله عليه و آله و سلم فرمودند: «اگر علم در ثريا باشد گروهي از مردم فارس به آن دست پيدا مي کنند». اين تحولات علمي در ايران منشأ توجه همه کشورها به ما گرديده و نهضت اسلامي پيروز خواهد شد انشالله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس