کد خبر 31078
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۶

مشاور رئيس جمهور با تأييد خبر زنده بودن امام موسي صدر در يکي از زندان هاي ليبي، از آن دسته از مردم اين کشور که اطلاعي از محل حبس وي دارند خواست آن را اطلاع دهند تا نسبت به آزادي ايشان اقدام شود.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، حجت الاسلام سيد احمد موسوي، مشاور رئيس جمهور و مسؤول کميته پيگيري سرنوشت امام موسي صدر با اشاره به تحولات اخير ليبي و انتشار برخي اخبار درباره سرنوشت امام موسي صدر، تصريح کرد: همچنان که بارها اعلام کرده ايم بار ديگر تکرار مي کنيم که امام موسي صدر و دو تن از يارانش در زندان هاي ليبي هستند و ما قذافي را مسؤول حفاظت از جان آنان مي دانيم.

وي خاطر نشان کرد: بر اساس رخدادهاي جاري در ليبي که رسانه هاي خبري از بمباران شديد مناطق مسکوني توسط هواپيماهاي دولت ليبي خبر مي دهند، بار ديگر مراتب نگراني خود را نسبت به سلامت امام موسي صدر و ياران وي ابراز مي داريم.

سفير ايران در دمشق افزود: از دبير کل سازمان ملل نيز درخواست مي کنيم که نسبت به فراهم ساختن مقدمات آزادي امام موسي صدر و ياران وي اقدام کند.

موسوي از ملت ليبي نيز درخواست کرد هرگونه اطلاعات از محل زنداني بودن امام موسي صدر و يارانش را که نزديک به 3 دهه به درازا انجاميده اطلاع دهند تا نسبت به آزادي آنان اقدام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس