کد خبر 310168
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از دستگیری مردی که با همدستی پسرش، دو دختر جوان خود را به دلیل بدبینی به قتل رسانده بود، خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ مختاری فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام، با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش قتل دو دختر جوان در حوالی این شهرستان، تیم مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تربت جام برای پی گیری موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه با کشف اجساد دو دختر مراتب به مقام قضایی اعلام و تحقیقات پرونده ادامه یافت.گفت: بررسی‌های پلیسی در این باره نشان داد دو خواهر جوان با پدر خود اختلافاتی داشته‌اند و با پی گیری این سرنخ، تحقیقات تخصصی پرونده ادامه یافت و پلیس به اطلاعاتی دست یافت که حاکی از فرار پدر خانواده به شهرستان تایباد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: بلافاصله هماهنگی لازم با پلیس آگاهی تایباد به عمل آمد و پدر دو دختر جوان در حوالی تایباد دستگیر شد.

مختاری با بیان اینکه متهم به قتل در اعترافات خود عنوان داشت که به دلیل شک و بدبینی به دخترانم از مدتی قبل با آنها اختلافاتی داشته و براین اساس با همدستی پسرم آنها را به حوالی شهرستان ببرده و به قتل رساندیم، گفت: در پی این اعترافات، پسر خانواده نیز دستگیر و تحقیقات در این باره ادامه دارد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    حالا شکش بجا بوده یا نه؟؟
  • انیس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    امان از دست ادمهای شکاک که خود شیطان هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس