کد خبر 309655
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲

بی احتیاطی کارگر هنگام کار با دستگاه بیفتک زن، آتش نشانان را به محل حادثه در میدان هروی کشاند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در پی تماس کارگران یک مغازه قصابی با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، بی درنگ زنگ ایستگاه 75 و گروه امداد و نجات 12 را ساعت 22:15 دقیقه شب گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت میدان هروی، خیابان وفامنش، میدان حسین آباد حرکت کردند.

ناصر قندهاری افسر آماده منطقه سه عملیات در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد، انگشتان مردی 43 ساله به نام محمدرضا-ش هنگام کار با دستگاه بیفتک زن درون دستگاه گیر کرده و با درد و خونریزی همراه بود.

دستگاه بیفتک زن، انگشتان کارگر را بلعید+تصاویر

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از دستگاه برش، با دقت فراوان مشغول برش دستگاه شدند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن انگشتان فرد مصدوم را از داخل دستگاه خارج کنند.

آتش نشانان پس از تحویل فرد مصدوم به عوامل اورژانس به ماموریت خود پایان دادند.
{$sepehr_album_12798}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس