صبح دیروز در محور زارچ به یزد اتوبوس مسافربری با تریلر حامل سوخت تصادف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، ساعت 5 بامداد دیروز حادثه تصادف اتوبوس مسافربری اسکانیا در مسیر تهران به کرمان در منطقه اله آباد زارچ پس از برخورد با تیر برق منحرف و به عقب تانکر حمل سوخت پارک شده کنار بلوار برخورد که 22 زخمی برجا گذاشت.

با توجه به وضعیت تصادف و تعداد زیاد مجروحین دو دستگاه خودروی سنگین نجات و حریق به محل اعزام شدند.نیروهای عملیات اتش نشانی با ایمن سازی کامل و تثبیت اتوبوس با سرعت مصدومین و افراد گرفتار شده در اتوبوس را رها سازی کردند.

خوشبختانه با تلاش امدادگران آتش نشانی و نیروهای اورژانس سانحه مدیریت و از بروز صدمات ثانویه جلوگیری شد. علت اصلی حادثه توسط مراجع ذیصلاح در دست بررسی است .

{$sepehr_album_12371}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    حالا که دولت عرضه نداره با عوامل تولید این اتوبوس برخورد کنه خود مردم جونشون رو بدست بگیرن وسوار این اتوبوس نشن واونو تحریم کنن
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    چرا هر چی بلاست سر اسکانیا میاد ؟؟؟؟
  • سیروس ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    این اسکانیای بدبخت هم شده بهانه! میگه شوفره زده به تیر بعدش به ته کامیون چه ربطی به اسکانیا داره آخه؟!
  • سیروس ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    لابد چون اکثر اتوبوسهامون اسکانیاست خوب!
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    ما لياقت اتوبوس پيشرفته نداريم همون اتوبوس هاي قديمي مال پنجاه سال پيش بدون كولر و امكانات به دردمون ميخوره اسكانيا دومين شركت توليد كننده كاميون و اتوبوس در كل دنيا هستش نمي دونم چرا فقط توي ايران مشكل داره البته من ميدونم چرا چون يك عده رفتن لاستيكهاي چيني وارد كردند و شدن قاتل جون مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس