کد خبر 306350
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از مرگ یک موتورسوار در پی تصادف با یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ عین‌الله جهانی رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، در این‌باره گفت: در ساعت 17:25 روز جمعه در مسیر غرب به شرق بزرگراه ارتش روبروی سازمان جنگل‌ها و مراتع یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد متعلق به بخش خصوصی با یک موتورسیکلت برخورد کرد که این تصادف منجر به مرگ راکب آن شد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت بی‌دقتی راکب موتورسیکلت به دلیل عبور از محل ممنوع و حرکت خلاف جهت را علت 100 درصدی وقوع این حادثه عنوان کرد و گفت:‌ متاسفانه همچنان شماری از موتورسواران از این وسیله برای عبور از هر منطقه‌ای استفاده می‌کنند. این در حالی است که قوانین وسایل نقلیه موتوری مطابق دیگر وسایل نقلیه است با این تفاوت که علاوه بر مقررات عمومی رفت و آمد راننده باید مقررات اختصاصی موتورسواری را مدنظر قرار دهد.

جهانی اضافه کرد:‌ متاسفانه این راننده در اقدامی خطرناک اقدام به حرکت خلاف جهت در بزرگراه کرده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس