کد خبر 305698
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

«رضا یوسفی مقدم» ولی دم است، او بسیار آرام و شمرده حرف می زند و با چشمهای اشک آلود رضایت خود را مطرح می کند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، چهار سال پیش خانواده یوسفی مقدم فرزندشان را در یک نزاع از دست دادند.ایشان پس از گذشت چهار سال از مدت حبس مجرم و با وساطت بزرگان روستای خرو سفلی شهرستان نیشابور، بدون دریافت هیچ گونه دیه از خون فرزند خود گذشتند تا درس بخشندگی و مهربانی را به دیگران یادآوری کنند.

«رضا یوسفی مقدم» ولی دم است، او بسیار آرام و شمرده حرف می زند و با چشمهای اشک آلود رضایت خود را مطرح می کند.

این پدر می‌گوید: ما نمی خواستیم خانواده‌ای دیگر لحظات سخت و مشقت باری که متحمل شده بودیم را تجربه کنند به همین دلیل بخاطر خدا و انسانیت رضایت دادیم.

این پدر فداکار در پیامی خطاب به دیگر خانواده‌هایی که شرایط او را دارند گفت : اگر ببخشند بهتر است، برای این دنیا بخشش کنید و دنیای دیگر را نیز به خدا واگذار کنند.
{$sepehr_album_12179}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    0 0
    خداحفظت کنه پدر
  • ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    ارحمدلله بخشش مد شد.
  • رضا ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    افراد شرور جامعه خیال نکنند هر قتلی انجام بشه دنبالش رضایتی هست-چند تا هنرمند یا فوتبالیست برای رضایت برن خونه اولیای دم-این گونه رضایت ها نزاعهایی بوده که ناگهانی بین دونفر انجام شده و مقتول داشته-بخشش زیباست ولی ارزشش رو پایین نیاریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس