کد خبر 30536
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۵

شبکه تلويزيوني فاکس‌نيوز، وابسته به نومحافظه‌کاران آمريکا در برنامه‌اي نسبت به امام دوازدهم شيعيان توهين روا داشت و آن حضرت را ضدمسيح خواند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، شبکه تلويزيوني فاکس‌نيوز، از شبکه‌هاي خبري تندرو وابسته به نومحافظه‌کاران آمريکا که از اصلي‌ترين حاميان دولت بوش در تجاوز به افغانستان و عراق محسوب مي‌شد، در برنامه‌اي که اجراي آن را "گلن بک"، از کارشناسان و مجريان جنجالي اين شبکه برعهده داشت، به عقايد شيعيان توهين کرد.

بنابراين گزارش، گلن بک که حتي رسانه‌هاي آمريکايي نيز وي را "مجري وراج" ناميده‌اند، در سخناني ضمن اهانت به ساحت مقدس امام عصر (عج)، با تلاش براي دامن زدن به موج اسلام‌ستيزي در ميان مسيحيان، مدعي شد که قيام آن حضرت قيامي ضدمسيح است.

 

اين مجري وراج در مقايسه‌اي توهين‌آميز بين اعتقادات بر حق شيعه با برخي اساطير آخرالزماني مجعول دوران قرون وسطي، توهين‌هاي بسياري را به حضرت حجت (ع) روا داشت.

وي همچنين توهين‌هايي را نيز متوجه رييس‌جمهوري اسلامي ايران و همچنين جريان اخوان‌المسلمين مصر به خاطر اعتقاد به حضرت مهدي (عج) کرد.

اين سخنان گلن بک در حالي از شبکه فاکس‌نيوز پخش مي‌شود که بنابراعتقاد شيعيان و تمامي مسلمانان، تمامي پيامبران الهي در يک مسير واحد و براي حاکميت حق و عدات قيام کرده‌اند و هيچ پيغمبري با پيغمبر ديگر در دعوت خود اختلاف ماهوي ندارد، بنابراين مسلمانان حضرت مسيح (ع) را پيغمبر الهي و از پيامبران اولوالعزم مي‌شمارند که نويدبخش بعثت نبي مکرم اسلام (ص) بوده است.

بر اين اساس، ظهور حضرت مهدي به عنوان جانشين برحق پيامبر اسلام (ص) نيز در همان مسيري است که آن پيامبر بزرگ الهي و ساير انبيا قدم برداشتند و به واقع تحقق خواست تمامي انبيا از آدم (ع) تا خاتم (ص) است.

جار و جنجال‌هاي تبليغاتي رسانه‌هاي غربي که برنامه گلن‌بک تنها نمونه‌اي از اين موج اسلام‌ستيزانه است در حالي جريان دارد که در احاديث شيعه، حضرت مسيح بن مريم (ع) از جمله کساني است که پس از عروج خود به ملکوت، بار ديگر در رکاب حضرت حجت (ع) رجعت خواهد کرد.


توهين‌هاي شبکه‌هاي رسانه‌اي آمريکا به اسلام و مسلمانان در گذشته نيز سابقه داشته و مويد سياست‌هاي اسلام‌ستيزانه اين شبکه‌هاي صهيونيستي است. رسانه‌هاي جريان غالب غرب، از هر فرصتي براي سياه‌نمايي دين مبين اسلام در افکار عمومي غرب استفاده مي‌کنند. اين در شرايطي است که پيروان دين اسلام همچنان در غرب رشد مي‌کنند و يقينا اين‌گونه اهانت‌ها نيز بازتابي از نگراني غرب نسبت به اين رشد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس