بدهی 6 میلیاردی انگیزه آدم ربایی، مرگ بیش از 2میلیون نفر در حوادث شغلی، خاكبرداری یك متری خانه را تخریب کرد، سیلاب جان دختر 23ساله را گرفت و ... از مهمترین عناوین اخبار امروز می‌باشند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین عناوین حوادث امروز به شرح زیر می‌باشد:



قصر بادی قاتل دو کودک شد


حوادثوسيله بازي كودكان اين‌بار حادثه آفريد و در حالي كه عصر روز جمعه چند پسربچه مشغول بازي بر روي يك قلعه بادي در پارك آبشار شهر «كاخك» گناباد بودند، تركيدن اين وسيله سبب حادثه‌ديدگي سه پسربچه شد؛ حادثه‌يي كه مرگ يكي از اين كودكان در محل را رقم زد و يكي ديگر از آنان نيز در راه انتقال به بيمارستان كامياب مشهد جان خود را از دست داد.

سردار اميري مقدم رييس پليس استان خراسان رضوي، درباره طرح شكايت از سوي والدين كودكان حادثه ديده نيز تصريح كرد: «شكايتي از سوي خانواده‌هاي اين افراد به دست ما نرسيده و در صورتي كه شكايتي مطرح شود، حتما به آن رسيدگي خواهيم كرد، البته در حال حاضر نيز رسيدگي به اين موضوع ادامه دارد و محل وقوع حادثه نيز تا اطلاع ثانوي پلمب شده است».

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اخاذی در قالب آموزش فنون رزمی

حوادثفردي که به بهانه آموزش فنون رزمي و اعطاي مدرک مربي گري از شاگرد خود اخاذي کرده بود دستگير شد.

متهم پس از تنظيم قرارداد بين خود و کارآموز و توافق بر سر شهريه در ازاي آموزش فنون رزمي و پي بردن به تمکن مالي کارآموز خود بعد از گذشت چند جلسه از آموزش در يکي از جلسات آموزشي پس از ورود کارآموز به منزل متهم او را در زيرزمين منزلش زنداني مي کند و به نيت اخاذي مورد ضرب و شتم قرار مي دهد. اين پرونده که با شکايت کارآموز در شعبه ۷۰۳ مجتمع قضايي شهيد رجايي مطرح شد، رسيدگي شد.


برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آدم ربايی با جعل عنوان ماموران دولتی

2حوادث متهم به آدم ربايي با جعل عنوان ماموران دولتي به حکم مقامات قضايي به 13 سال حبس محکوم شدند.

پرونده آدم ربايي و سرقت به عنف در دادگاه شعبه اول کيفري استان مورد رسيدگي قرار گرفت. شاکي پرونده در دادگاه گفت: به اتفاق خانواده ام با يک دستگاه تويوتا از سمت نهبندان به مقصد بيرجند در حرکت بودم که يک دستگاه سمند بدون پلاک عقب جلوي خودروي ما پيچيد و تابلوي ايست را از شيشه بيرون آورد.

شاکي ادامه داد: من توقف کردم، يکي از سه سرنشين خودرو پياده شد و ادعا کرد که ماه قبل خودرواش با فردي تصادف کرده، از محل متواري شده و حالا مصدوم آن حادثه فوت کرده است. بايد براي پاسخگويي به سوال هايمان با ما همراه شويد.

سپس يک نفر از سرنشينان خودروي سمند پياده شد و به سمت خودروي من آمد تا او رانندگي کند چون خانواده ام با من همراه بودند آن ها را در چهارراه غفاري بيرجند پياده کرد و دوباره به سمت نهبندان به راه افتاد تا اين که در يک کارخانه در همان مسير خودرو را متوقف کردند و دو نفر از آن ها مرا کتک زدند و دست وپايم را بستند ورهايم کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


30درصد قتل‌های کشور خانوادگی است

حوادثسرهنگ کارآگاه هادی مصطفایی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی داشت: نرخ وقوع قتل در سال 92 به 2.5 نفر در هر یکصد هزار نفر رسید. این در حالی است که نرخ قتل در سال 90، 3 نفر بود که خوشبختانه شاهد کاهش وقوع قتل در کشور هستیم.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گفت: 30 درصد قتل های کشور را قتل های خانوادگی تشکیل می دهد.


برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


40 ضربه شلاق روبروی دبیرستان دخترانه

حوادثمعاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: حکم شلاق برای مزاحم نوامیس مردم در بیرجند اجرا شد.

محمدرضا سرمد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای دستور مقام قضایی متهم م.الف که به جرم مزاحمت برای نوامیس در محدوده خیابان سجادشهر دستگیر و  به 40 ضربه شلاق تعزیری در ملاءعام محکوم شد٬ در محل وقوع جرم روبروی دبیرستان دخترانه فرزانگان بیرجند مجازات شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سیلاب جان دختر 23ساله را گرفت

حوادثدر پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر گرفتار شدن دو خانواده در سیلاب در مسیر روستای ییلاقی شورلق به چکودر، بلافاصله مأموران جهت بررسی صحت و سقم موضوع در محل حضور یافتند.

دو دستگاه خودرو پژو و وانت مزدا که به همراه خانواده و اقوام خود جهت تفریح و سرکشی از دام خود به بیابان رفته بودند در سیلاب گرفتار شده‌اند.

با توجه به باران شدید و گیر کردن خودرو‌ها در بیابان و سیلاب پلیس با همکاری عوامل هلال احمر روستای شورلق و نیز مردم به یاری آنان شتافتند که علیرغم تلاش‎های صورت گرفته متاسفانه دختر ۲۳ ساله در سیلاب گرفتار شد و به علت غرق شدگی جان خود را از دست داد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خاكبرداری یك متری خانه را تخریب کرد

حوادثسخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از تخریب یک منزل مسکونی دو طبقه خبر داد و گفت: ساختمان در حال ساخت تنها یک متر خاکبرداری شده بود اما منجر به فروریختن این ساختمان شد.

عملیات در ساعت ۶: ۵ دقیقه بامداد بدون مصدومی به پایان رسید.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ بیش از 2میلیون نفر در حوادث شغلی

حوادثحسینی معاون وزیر کار، در همایش بین‌المللی سلامت نیروی کار که در سالن همایش‌های رازی برگزار شد گفت: تغییر ماهیت مشاغل باعث بروز حوادث و خطرات جدیدی شده که بر هیچ کس پوشیده نیست.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: بروز حوادث و خطرات شغلی بسیار نگران‌کننده است به طوری که سالانه 360 میلیون حادثه شغلی اتفاق می‌افتد و حدود 2 میلیون و 300 هزار نفر بر اثر این حوادث جان خود را از دست می‌دهند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اشتباه‌ گرفتن‌ کابین‌خلبان با دستشویی

یکی از مسافران هواپیمای بوئینگ 737 - 800 شرکت هواپیمایی استرالیایی ویرجین که از بریزبن استرالیا عازم بالی در اندونزی بود، پس از برخاستن از خواب، درِ کابین خلبان را با دستشویی اشتباه گرفت و به سختی تلاش کرد که آن را بگشاید.

مسافری کابین خلبان را با دستشویی اشتباه گرفت+عکس

"مت لاکلی" که در پی این اقدام توسط کادر پرواز دستگیر شده بود، به پلیس "بالی" اندونزی گفت: گمان می کردم آنجا دستشویی هواپیماست. برای همین سعی کردم در را باز کنم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بدهی 6 میلیاردی انگیزه آدم ربایی

حوادثظهر روز گذشته مردم با 110 تماس گرفتند و از ربودن جوانی حدودا 25 ساله در وسط خیابان جمهوری توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سمند خبر دادند.

به دنبال این موضوع سریعا واحد گشت پلیس به محل اعزام شد و ماموران توانستند با سرعت العمل بالا، خودروی مذکور را در کمتر از 5 دقیقه در خیابان حافظ توقیف و 4 سرنشین آن را دستگیر کنند.

آدم ربایان که به صراحت به جرم خود اعتراف کردند، جهت بررسی و تحقیقات بیشتر به کلانتری جامی منتقل شدند.
 
در کلانتری مشخص شد این آدم ربایان طلبکاران فرد ربوده شده بودند و انگیزه شان از این اقدام تنها برای رسیدن به 6 میلیارد ریال طلبشان بوده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس