کد خبر 304595
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

با توجه به باران شدید و گیر کردن خودرو‌ها در بیابان و سیلاب پلیس با همکاری عوامل هلال احمر روستای شورلق و نیز مردم به یاری آنان شتافتند که علیرغم تلاش‎های صورت گرفته متاسفانه دختر ۲۳ ساله در سیلاب گرفتار شد و به علت غرق شدگی جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، روز گذشته سیلاب در روستای ییلاقی شورلق شهرستان سرخس خراسان‌رضوی جان دختر ۲۳ ساله را گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر گرفتار شدن دو خانواده در سیلاب در مسیر روستای ییلاقی شورلق به چکودر، بلافاصله مأموران جهت بررسی صحت و سقم موضوع در محل حضور یافتند.

سرهنگ محمدرضا روحی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد دو دستگاه خودرو پژو و وانت مزدا که به همراه خانواده و اقوام خود جهت تفریح و سرکشی از دام خود به بیابان رفته بودند در سیلاب گرفتار شده‌اند.

وی گفت: با توجه به باران شدید و گیر کردن خودرو‌ها در بیابان و سیلاب پلیس با همکاری عوامل هلال احمر روستای شورلق و نیز مردم به یاری آنان شتافتند که علیرغم تلاش‎های صورت گرفته متاسفانه دختر ۲۳ ساله در سیلاب گرفتار شد و به علت غرق شدگی جان خود را از دست داد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پلیس خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس