کد خبر 296082
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است که اشتباهات کوچک شاگردانش شکست در ال‌کلاسیکو را رقم زده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و نهم لالیگا موفق شد رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 4-3 شکست دهد و به یک امتیازی صدر جدول برسد. (گزارش کامل بازی +فیلم)

پس از این دیدار مهیج و پر برخورد که 3 پنالتی و یک اخراجی داشت سرمربیان دو تیم به اظهارنظر پرداختند که به نقل از فارس در زیر می خوانید:

آنچلوتی: اشتباهات کوچک شکست ما را رقم زد/ قهرمان در آخرین بازی مشخص می‌شود

اظهارات مربیان رئال و بارسا پس از ال‌کلاسیکوبه گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی بر این باور است که اشتباهات کوچک منجر به شکست 4 بر 3 شاگردانش در ال‌کلاسیکو شده است. دو پنالتی در نیمه دوم که توسط مسی به گل تبدیل شد، باعث هت‌تریک مسی و پیروزی 4 بر 3 بارسا مقابل رئال مادرید شد.

آنچلوتی پس از این مسابقه اظهار داشت: هنوز رقابت برای قهرمانی وجود دارد. به یک واکنش فوری نیاز داریم. بارها گفته‌ام که قهرمان لالیگا در آخرین مسابقه مشخص می‌شود. باید به جنگیدن ادامه دهیم. باید واکنش نشان دهیم.

وی ادامه داد: هنوز با بازیکنان درباره این مسابقه صحبت نکرده‌ام. اشتباهات کوچکی مرتکب شدیم و به همین دلیل شکست خوردیم. تیم برای برخاستن و حرکت کردن آماده است. باید از بازی خودمان راضی باشیم.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: برایم سخت است که درباره تصمیمات داوری صحبت کنم. درست است که مسی سه گل زد اما هر اشتباهی مقابل بازیکنی مثل او به شما ضرر می‌زند. 9 مسابقه دیگر باقی مانده است و هر بازی تعیین‌کننده است.

وی اضافه کرد: خیلی پیشرفت کرده‌ایم. تیم توانایی‌های خود را نشان داد و آن را در زمین اثبات کرد. بازی خوبی بود اما حالا باید آن را سریع فراموش کنیم. مسابقه بعدی ما مهم است.

مارتینو: برای ما لیگ تازه شروع شد/ درباره داوری حرفی نمی‌زنم

اظهارات مربیان رئال و بارسا پس از ال‌کلاسیکواما سرمربی آرژانتینی بارسلونا معتقد است که پس از پیروزی تیمش در ال‌کلاسیکو گویا لیگ دوباره برای آنها شروع شده است.

به گزارش مشرق، خراردو تاتا مارتینو پس از پیروزی 4 بر 3 شاگردانش مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو و کاهش اختلاف دو تیم به یک امتیاز اظهار داشت: گویا لیگ را دوباره از اول شروع کرده‌ایم. هیچکس به ما فرصت نداد و ما دوباره به کورس قهرمانی بازگشتیم.

وی ادامه داد: وقتی مقابل تیمی با قدرت رئال مادرید حاضر می‌شوید به راحتی می‌توانید ببینید که هفت امتیاز با این تیم فاصله گرفته‌اید. ما تلاش کردیم تا به بازی برگردیم. زمان زیادی بازی را کنترل کردیم. رئال مادرید از بهترین باشگاه‌های اروپا است. آنها همیشه به قدری سرسخت به نظر می‌رسند که می‌توانند شما را شکست دهند و همین این پیروزی را ارزشمندتر می‌کند.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: نیمار در سن 21 سالگی همه چیز دارد و می‌داند چگونه در شرایط سخت بازی کند. او در دوران اوجش به سر نمی‌برد اما این حرکت او بود که به اخراج راموس و پنالتی به سود تیم ما منجر شد.

وی اضافه کرد: مسی در بازی‌های اینچنینی زیادی به میدان رفته است. او به همراه اینیستا، فابرگاس و بوسکتس در خط میانی کمک زیادی به ما کرد و ما بازی را عالی کنترل کردیم. حرف زدن درباره لئو سخت است. مسی رکورد پشت رکورد می‌زند.

مارتینو گفت: من صحنه‌های پنالتی را ندیدم. جنجالی‌ترین پنالتی خطای راموس بر روی نیمار بود. شکی نیست که آن خطا پنالتی بود. از بقیه صحنه‌ها دور بودم. حرفی درباره داوری نمی‌زنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    داور دقت کن
  • ناشناس ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    عشق است بارسا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس