کد خبر 294121
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تلاش‌های زیادی برای تغییر سیستم و مشکل پخش تلویزیونی ایران به HD صورت گرفته و این مشکل در حال برطرف شدن است.

به گزارش مشرق، با پایان یافتن لیگ برتر والیبال با قهرمانی تیم متین ورامین و نزدیک شدن به زمان تشکیل اردوهای تیم ملی والیبال به سرمربیگری اسلوبودان کواچ، نگرانی‌های اهالی والیبال برای رفع بزرگ‌ترین مشکل میزبانی ایران در لیگ جهانی و باقی ماندن در بین 8 تیم برتر این مسابقات بیشتر می‌شود. تا پیش از این، توافق فدراسیون والیبال با یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی، دغدغه مهم فدراسیون والیبال بود که با آمدن «بوبان» این مشکل حل شد اما مسئله اساسی که ربطی به فدراسیون هم ندارد همچنان پابرجاست.  

فدراسیون جهانی والیبال به 8 تیم برتر حاضر در گروه A دستور داده که سیستم بخش تلویزیونی آنها باید HD باشد اما زیرساخت‌های این تغییر گران قیمت، در ایران مهیا نیست. با این حال رئیس فدراسیون والیبال طوری حرف می‌زند که به نظر می‎رسد این مشکل برطرف خواهد شد.

داورزنی می‌گوید: تلاش‌های زیادی برای تغییر سیستم پخش تلویزیونی ایران به HD صورت گرفته و به نظر می‌رسد این تغییر در حال  انجام است. ایران در 6 بازی لیگ جهانی، میزبان تیم‌های ایتالیا، برزیل و لهستان (خرداد و تیر 1393 ) خواهد بود که امیدوارم به بهترین شکل ممکن این کار انجام شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
    0 0
    درود بر رئيس سازمان صداوسيما كه دارداين مشگل مهم راحل ميكند.ودرودبراقاي داورزني رئيس فدراسيون واليبال كه با جديت پيگري ميكند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس