کد خبر 294091
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴

رئیس فدراسیون والیبال گفت: رفتاری که موسوی انجام داد در زمانی خارج از وقت مسابقه انجام شده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی درباره محرومیت موسوی تا اطلاع ثانوی از حضور در رقابت‌های ملی و باشگاهی گفت: اتفاقی که در باره موسوی رخ داد ارتباطی به بازی نداشت. سه روز قبل متین ورامین در تهران بازی داشت. من فیلم آن روز را دیدم. بازیکنان متین ساعت 17 سالن را ترک کردند اما موسوی با دو بازیکن دیگر تا ساعت 17 و 30 دقیقه یک ضرب و دو ضرب بازی می‌کردند یعنی آنها 30 دقیقه خارج از برنامه کار کردند.

وی ادامه داد: هنگامی که الماس‌پور به آنها گفت وقت تمام شده و می‌خواهند چراغ‌ها را خاموش کنند موسوی به او بدوبیراه گفت و بعد درگیری ایجاد شد. موسوی حتی با دریابیگی با لحن بد صحبت کرده بود و با الفاظ زشت به او توهین کرد. دریابیگی هم به او گفت تکلیف تو را فدراسیون باید مشخص کند اما دوباره موسوی به او حرف‌هایی زده است. همان شب دریابیگی در گزارشی این موضوع را به من اعلام کرد اما گفتیم اگر هر تصمیمی بگیریم می‌گویند توطئه کرده اند تا متین زمین بخورد.

داورزنی با بیان اینکه رفتار ناشایست موسوی به باشگاه متین ورامین گزارش داد اظهار داشت: به باشگاه گفتیم بعد از بازی فینال موسوی محروم خواهد شد. اگر قرار است بازیکنانی که ستاره است به هر صورتی تمایل دارد برخورد کند که نمی‌شود. به متین هم گفتیم موسوی نمی‌تواند با آنها باشد تا تکلیفش در کمیته انضباطی مشخص شود این موضوع در زمان بازی نبوده و آنها هم وقت سالن را نیم ساعت بیشتر گرفته بودند ما اگر بازیکنی بخواهد از سالن استفاده کند جواب منفی نمی‌دهیم خوشحال هم می‌شویم امکانات ما همیشه در اختیار تیم ملی است.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه تیم ملی وابسته به هیچ بازیکنی نیست خاطرنشان کرد: در لیگ جهانی نه موسوی بود و نه غفور ما هم ایتالیا را شکست دادیم و هم آمریکا را. تیم ملی برای داورزنی نیست بنابراین بازیکنان باید رفتارشان کنترل شود. مردم هم راضی نیستند بازیکنان ما چنین رفتاری داشته باشند. آنها الگو هستند البته گزارشاتی هم از تعدادی دیگر از بازیکنان به ما رسیده که جریمه آنها را در فصل بعد اعلام می‌کنیم.

داورزنی در ادامه صحبت‌های خود درباره مصدومیت زرینی گفت: از دست دادن حمزه زرینی سخت است او آسیب دیده و چند ماهی را با ما نخواهد بود. امیدواریم که به تیم ملی برگردد. کمالوند هم همینطور چند بازیکن مصدوم داریم که دعا می‌کنیم برگردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    0 0
    چندتا مصدوم داریم . 2 3 تا محروم داریم ... ببخشید کی میخواد بره بازی کنه اون وقت؟ کلا تو هر بازی 6 نفر توی زمین هستند که شما تا اینجا همین قدر از تیم ملی رو از دست دادید..
  • فافا ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    0 0
    واقعن برا فدراسیون متاسفم که براحتی یه قهرمانو بخاطر یه موضوع پیش پا افتاده اینجوری له میکنه.....اسطوره کشی رسم ماس....اگه همین موسوی مال یه کشور دیگه بود میزاشتن رو سرشون حلوا حلواش میکردن
  • ali ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    تاسف برای فدراسیونی کهبه خاطر تدارکات ودفتر دار ش که حتما نور چشمی هستند موسوی عزیز رامحروم میکند اول فکر کردم موسوی قتل کرده است .
  • هامی ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    یاد کتاب الیور تویست افتادم!بخاطر نیم ساعت تمرین بیشتر!برای مسئولان فدراسیون متأسفم؛آقای داورزنی اینجوری امکاناتو دراختیارملی پوشان میذاری؟عدالت خوب چیزیه..
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
    0 0
    يك قهرمان بايد اول پايبند به قانون باشه بايد عفت كلام داشته باشد چون براي جوانان الگو است اگر هركس از معروفيت خودش سوء استفاده كند و قانون و برنامه ريزي ها رابهم بريزد بعد هم به خودش اجازه دهد به ديگران فحاشي كند بايد تنبيه شود و گرنه اين رويه خود رايي ادامه دارد و نتيجه معلوم است
  • مجید ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    اقای داورزنی خواهشن به خاطر مردم موسوی راببخشید
  • ویدا ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    0 0
    فقط تاسف داداش محمد که بخشیده شد تورو خدا برا حمزه دعا کنید خوب شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس