کد خبر 292587
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵

کاترین اشتون در یکی از این دیدارهای غیر رسمی خود در ایران به ملاقات نرگس محمدی از محکومین امنیتی کشور رفته است.

گروه سیاسی مشرق - کاتربن اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سفر خود به ایران به غیر از دیدار با مقامت رسمی کشور، چند ملاقات غیر رسمی و خارج از عرف سفرهای دیپلماتیک نیز انجام داده است.

اشتون در یکی از این دیدارها به ملاقات نرگس محمدی از محکومین امنیتی کشور رفته است. محمدی از اعضای کانون مدافعان حقوق بشر است که وظیفه و هدف اصلی خود را دفاع از متهمان سیاسی- عقیدتی قرار داده است. کانون مدافعان حقوق بشر در سال در سال 1382 به عضویت رسمی فدراسیون بین المللی جوامع حقوق بشر مستقر در پاریس درآمد وهمه ساله جشنی به مناسبت بزرگداشت سالروز تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر ( دهم دسامبر) برگزار می نماید.

این کانون در سال 1380 با همکاری شيرين عبادي ، محمدعلي دادخواه ، محمد سيف زاده ، محمد شريف و عبدالفتاح سلطاني تشکیل شد که پس از استعفای محمد شریف در سال 86، نرگس محمدی به عنوان عضو اصلی شورای نظارت انتخاب می شود.نرگس محمدی در حال حاضر نایب رئیس و سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر است.


دلیل ملاقات اشتون با نرگس محمدی چیست؟

محمدی نائب رئیس و سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر


عمده اقدامات کانون مدافعان حقوق بشر مخالفت با برخی قوانین و احکام اسلامی و حمایت از محکومین امنیتی و مخالفان نظام است که به تبعیت از اعلامیه جهانی حقوق بشر و با هدف اعمال فشار به نظام جمهوری اسلامی صورت می‌پذیرد.

محمدی از سال 1375 وارد حرفه روزنامه نگاری شد و مقالاتی در زمینه حقوق زنان و حقوق بشر در نشریه پیام هاجر منتشر کرد. بعد از این در سال 78 با تقی رحمانی از روزنامه نگاران و محکومین امنیتی ازدواج کرد. رحمانی که در سال 1360 فعالیت‌های سیاسی خود را آغاز کرده بود از همان ابتدا به اتهام همکاری با نشریات و روزنامه های زیرزمینی مانند گروه پیشتازان بارها به زندان افتاد و محکوم شد. وی در نهایت در سال 90 موفق به فرار از مرزهای غربی کشور شد و در حال حاضر یکی از فعالین رسانه‌ای ضدانقلاب در خارج از کشور محسوب می‌شود.

محمدی همچنین در سال‌های 2009 و 2011 از دو موسسه خارجی به نام های "بنیاد الکساندر" و "بنیاد تاریخ زنده سوئد" جایزه دریافت کرد که این جوایز قبل از این به افرادی مانند شیرین عبادی، نسیرن ستوده و پروین اردلان اعطا شده بود.

وی در سال 90 به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام به 11 سال حبس تعزیری محکوم شد و در دادگاه تجدید نظر این حکم به شش سال کاهش یافت که به دلیل بیماری جدی با قرار وثیقه اجازه مرخصی و درمان خارج از زندان دریافت کرد.

قبل از این نیز هیات پارلمانی اتحادیه اروپا در سفر خود به ایران با نسرین ستوده و جعفر پناهی دو تن از محکومین امنیتی کشور ملاقات داشتند که در این دیدار جایزه ساخاروف را به این دو اعطا کردند.


دلیل ملاقات اشتون با نرگس محمدی چیست؟

اعطای جایزه ساخاروف به نسرین ستوده و جعفر پناهی از محکومین امنیتی


لازم به ذکر است که این رویه‌ی اتحادیه اروپا در تشویق و حمایت و از مخالفان دولت در ماجرای تحولات اوکراین و برکناری یاناکویچ رئیس جمهور قانونی این کشور نیز اتفاق افتاده است.

کاترین اشتون در یکی از سفرهای خود به اوکراین بعد از ملاقات با رهبران مخالفان دولت، به گفت و گو با آنها پرداخت و به همراه آنان در میدان استقلال پایتخت که محل اعتراضات حامیان همگرایی اروپایی اوکراین است، حضور یافت.


دلیل ملاقات اشتون با نرگس محمدی چیست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 119
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    برای لواط و زنا با محارم پیگیری کن . همه امید سبزک ها به توست
  • م-ب ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    کاترین اشتون خیلی غلط کرده
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    ذهنت معیوبه
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    اينجا ايرانه، اوكراين نميشه برگرد خونت حقوق بشر حق اون انسان ميانماري و افريقاييه كه زنده زنده تو آتيش كفار ميسوزه! حق اون انسان مسلمانيه كه به جرم محبت فرزندان پيامبر در سوريه سربريده ميشه!
  • م ح ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    اصلا چرا این خانم که ماهیانه میلونها دلار میگیره که بیاد ایران جاسوسی کنه می زارنش بیاد ایرا ادم قحطیه
  • سهراب ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    کاش مسئولین خوش سفر ماهم در زمان حضورشون در کشورهای غربی با چهرهای منتقد نظام اونجا دیدار کنن...یه بار بنده خدا ظریف رفت سر قبر عماد مغنیه همین رسانه های آزاددددددددددددد! چنان بهش حمله کردن انگار با تانک از روی قبر پدرشون رد شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    جوش نزن شیرت خشک میشه
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    متاع کفر و دین بی مشتری نیست
  • حمید همت ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    به خد ا قسم اینها فرصت پیدا کنن ریشه ملت ایران رو میسوزونن ولی مطمئن باشن فرزندان خمینی کبیر اجازه تعبیر خواب شوم این گرگ های روباه صفت را نخواهند داد.یاعلی
  • محمد ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    ( زنی که اشتون با او دیدار کرد ) عجب کار بدی
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    باید به دیدار رسایی میرفت!اهه.
  • رضا ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    خانم اشتون آرزوی اوکرانیزاسیون ایران را به فضل الهی به گور خواهی برد.
  • علی ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    کی و کدوم جریان به این خانم گفته بیاد ایران! اصلا به چه منظور و مقصود اومده جاسوسی کنه! در ضمن تو رادیو فردا نرگس محمدی گفته این ملاقات از قبل هماهنگ شده بوده! کیا هماهنگ کرده بودن؟ مقامات رسمی و اجرایی کشور سریعا پاسخگو باشند!!!!!!! نکنه خودشون هماهنگ کرده بودن.... مشرق جان سانسور نکن لطفا منتشرکن . تشکر میکنم
  • عرفان ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    سلام/ به ایشنا بگویید سری هم به مادران شهدای 8 سال جنگ تحمیلی بزننند. از طرفی کسانی که به خاطر شمیمایی شدن با چه مشقتی روبرو شدند و کشورهای اروپایی که ایشون نماینده هستند از طرفشون این مواد شیمیای رو به صدام دادند. این ملاقاتها نمیتونه بدون هماهنگی و به یک باره باشه. دارن با پنبه سرها رو جدا میکنند. به قول دکتر حداد مراقب فتنه اکبر باشید.
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    جلبکهای سبز آشغال به لطف منافقان دورو امیدوار شدن لعنت به کسانی که نقاب انقلابی بودن به خود زدن و از پشت به این انقلاب خنجر میزنن خداوند رسوایشان کند انشاالله.
  • کیانوش ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    گفتن از قبل هماهنگ شده بوده! ما میخواهیم بدونیم چه کسانی این دیدار را پنهانی هماهنگ کرده بودن؟ من که هماهنگ نکرده بودم اشتون بره این فتنه گرای مسئله دار رو ببینه و دعوتنامه رسمی بهشون بده! باید رفت سراغ میزبانان!!!!!!
  • هادی ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    ایشون به دعوت مسئولین تشریف آوردن جاسوسی ..!!!
  • majid ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    اینها بچه های همان مارکسیستهای اسلامی قدیم وتوده ای هاهستند.چه ویروسیه مارکسیسم و کمونیزم.
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    لعنت بر زادگان زنا و فحشا
  • ریاستی ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    نمیدونم این کشور در و دروازه نداره،یا دولتیها خودشونو میخوان دموکرات نشون بدن.به هر تقدیر از خارو خاشاک چیزی بر نمیاد.
  • صالح عباس نژاد ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    اشتون در مورد دیدارهایش در تهران به خبرنگار «بی‌بی‌سی» گفته: برای من به‌طور خاص، خیلی مهم بود که هم‌زمان با «روز جهانی زن» از این زنان بشنوم از نظر آنها چطور می‌توان شرایط را تغییر داد.» خانم اشتون جواب این سوالت را من می‌دانم:‌ وقتی می‌توان شرایط را تغییر داد که از قدرت نظامی ناتو در جهان استفاده نشود و در یک کلام ناتو منحل شود آمریکا از قدرت نظامی‌اش در هیچ کجای جهان استفاده نکند. حق وتو از کشورها گرفته شود و هیچ کشوری دارای حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل نباشد و اصلا شورای امنیت سازمان ملل برچیده شود و ملت‌ها آزاد تصمیم بگیرند. کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا در امور دیگر کشورها دخالت نکند. کشورهای غربی از آن ور دنیا به این ور دنیا هجوم نیاورند. و در یک کلام کشورهای غربی به حق خود قانع باشند. در سوریه از تروریست‌ها حمایت نشود و بگذارند مردم سوریه خود تصمیم بگیرند.
  • مهدی ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    مهدی موعود: ما بدنبال حقوق بشر نیستیم ما بدنبال حقوق خداوند بر روی کُرۀ زمین هستیم حقوق خداوند عبارت است از : ا- حقوق حیوانات 2- حقوق نباتات 3- حقوق جمادات 4-حقوق بشر بدون رعایت حقوق حیوانات و حقوق نباتات و حقوق جمادات ، بشری وجود ندارد ولاغیر *** نه به تنها حیوانات و نباتات و جماد هرچه در عالم امر است به فرمان تو باد حافظ *** چشمم همی پرد مگر آن یار میرسد دل می جهد ، نشانه که دلدار میرسد این هُد هُد از سپاه سلیمان همی پرد وین بلبل از نواحی گلزار میرسد آن گوش انتظار خبر نوش میکند و آن چشم اشکبار بدیدار میرسد شهر ایمن است جمله دزدان گریختند از بیم آنکه شحنۀ قهّار میرسد چندین هزار جعفر طرّار شب گریخت کآمد خبر که جعفر طیّار میرسد فاش و صریح گو که صفات بشر گریخت زیرا صفات خالق جبّار میرسد مولانا
  • عرفان ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    باز هم رو دست خوردین آقای روحانی مثل برنامه هسته ای. روز زن در ایران مصادف با چه روزی؟ خانم اشتون با هماهنگی غربیها با یک تیر چند تا نشون رو هدف قرار دادند. حالا برید بگید بازی برد برد!!! هم حقوق بشر در ایران رو زیر سوال بردن هم روز زن که در ایران همخوانی نداره با روز زن در غرب و هم با این کار به فتنه گران گفتن که ما داخل خاک شما برای حمایت از شما حاظریم و نکات و اهداف دیگری که فرصت و وقت عزیزان رو خواهد گرفت.
  • رضا ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    این منفی ها رو کی میده یعنی...
  • ناشناس ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    اينقدر قضيه رو گنده نکنيد حتما الان ميگين اشتون با ۴تا فتنه گر ديدار کرده وميخاد انقلاب رنگي کنه
  • ali ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    والله ملت ايران بدبخترين ملت دنيا هستن خدا خودش كمك كنه
  • پرهام ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    ساده ایم اگه فکر کنیم اینا خیرخواه ما هستن.. برگرد کشورت.. از ایران برو بیرون اشتون
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    چرا خبرنگاران ایرانی از فرصت مصاحبه این ام الفساد را محاکمه نکردند. او خود را نماینده 28 کشور اروپایی می خواند. کمک به صدام برای حمله به ایران ، حمایت منافقین و...که موجب شهادت هزاران ایرانی شد چرا کسی از او سوال نکرد در هنگامی که صدام شیمیایی می زد حقوق بشر وجود نداشت خبر نگاران بی غیرت ایرانی شما را نمی بخشم
  • ناشناس ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    ما خودمان هوای همدیگر رو داشته باشیم و مراعات حال همدیگر رو بکنیم اونا غلطی نمیتونن بکنند.
  • منصور ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    خیلی حرامزاده هست ولی حرامزاده تر از اون رهبران اسرائیل و آمریکا هستند ولی اون خانم بالاترین آرزوش اینه که برای اسرائیل و آمریکا بتونه دم تکون بده
  • 1234 ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    رئیس جمهور نباید به بهانه دفاع آزادی بیان در دام جریان ضددینی گرفتار شود.
  • حسن ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    فقط یک سئوال از دولتمردان خصویصا رئیس جچمهور و وزیر امور خارجه دارم و آن این است که بالاخره در هر کشوری گروهی مخالف دولت و نظام وجود دارد. اگر جناب رئیس جمهور محترم و یا وزیر امور خارجه به یکی از کشورهای اروپائی و یا به زادگاه همین اشتون خانم مسافرت کنندآیا اجازه دیدار با مخالفان دولتشان را دارند.به خدا قسم اگر به این کشورها سفر کنند نفس کشیدن آنها را هم کنترل می کنند و هرگز چنین اجازه ایی را نمی دهند.آقایان دولتمرد فعلا نظاره گر باشید. این دومین بی موالاتی شما در مدت حضور مهمانان اروپائی در تهران بودٰ سومی آن را خدا بخیر کند. اما نه حزب الله بیدار است و به موقع هویت خود را نشان میدهد.
  • اهوازی ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    مرگ بر بیگانه و بیگانه پرست
  • خاک پاک ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    یاد اون زمان افتادم که عده ای وطن فروش در دوره قاجار پرچم روس و انگلیس رو روی خونه هاشون نصب میکردند وای برما.
  • اهوازی ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    چرا خانم اشتون با زنانی که شوهرانشان جلوی چشمشان ترور شدند دیدار نکرد کسانیکه جرمشان تلاش برای استقلال علمی ایران بود.
  • سلطانی ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    با سلام اگر هیئت اروپایی با نسرین ستوده دیدار کرد و جایزه داد و اگر خانم اشتون با نرگس محمدی دیداری داشته مطمئناً با هماهنگی وزارت خارجه و اطلاعات بوده و اینکه بعداً هر کدام تقصیر را به گردن همدیگه بیندازند حرفی دیگه است ولی اگر همین دیدارها در زمان ریاست جمهوری رئیس جمهور قبلی اتفاق می افتاد حضرات معظم هاشمی و روحانی و کلاً بعضی از مدعیان انصافاً چه عکس العملی نشان می دادند آیا همین علی آقای مطهری در مجلس جارجنجال به پا نمی کرد و مجلس شورای اسلامی به هم نمی ریخت چرا آقایان سکوت اختیار کرده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • آهو ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    چرا خانم اشتون از قربانیان شیمیایی که اروپایی ها به عراق دادند دیدار نکرد.
  • ناشناس ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    تعجبم از كساني كه منفي مي زنند بابا اگر وطن پرست هم هستيد اوكراين را نگاه كنيد و حرفي هم با مجلسي ها شما احمدي نژاد را استيضاح كرديد به خاطر هيچ حالا چكار ميكنيد قيامتي در كار است بترسيد از خشم انقلابي امت خميني
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    زهرا محمدی همسز تقی رحمانی است. بعد از حوداث 88 تقی رحمانی به خارج از کشور فرار کرد....
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    بهتره یه موزه درست بشه و امثال ستوده ونرگس محمدی رو بزارن توش تا دیپلماتای خارجی وقتی میان ایران اینقدر به زحمت نیفتن همشونو یه جا ملاقات کنن..
  • محسن ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    اشتونها می دونندباچه گروهی ملاقات کنند این ماهستیم که به هرکس که اندکی با مااختلاف سلیقه داره تهمت فتنه گر می زنیم پس بایداول برادران مشرقی معلوم کنندمعترضین به انتخابات چه کسانیندوفتنه گران چه کسانی هستندا ونوقت بدحواهان کشورمون رامی تونیم به راحتی دوربزنیم وگرنه همین آشه وهمین کاسه
  • علی ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    آقای ظریف چشم شما روشن. اینقدر این مملکت بی در پیکر؟؟؟؟؟
  • ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    ههههههههه
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    2 حالته یا خبر داشتن که باید گفت وای بر ما!!! و یا خبر نداشتن که دیگه عذر بدتر از گناهه
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    از این چراها زیاده و جوابش رو همه میدونن حتی کسانی که خودشون رو به کوچه علی چپ میزنن و با قیافه حق به جانب از این کار دولت و اشتون دفاع میکنن
  • حامد ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    اشتون این کار وکرد چون دوست داشت دلش خواست خوب کرد دمش گرم
  • مسعود ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    متاسفم برای ساده لوحی مسوولان وزارت خارجه که قادر نیستند ویا نمی خواهند بفمند که اتحادیه اروپا چه اهدافی را در این ملاقات ها دنبال میکنند هنوز نقش اروپایی ها و غرب در وقایع اوکراین کهنه نشده است. آیا آقای ظریف اجازه دارد با متهمین سیاسی اروپایی در اروپا ملاقات کند؟ ای کاش در وزارت خارجه مردانی با درایت امیر کبیر و یا حداقل نصف درایت او پیدا شود.
  • ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    حقوق بشر چيز مخرفيه همه رو بايد اعدام يا زنداني کرد حقوق ميخاييد يه حقوقي نشونتون بده انصار مشرق که تو تاريخ بنويسند
  • دانشجو ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    مرگ بر اشتون
  • ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    هر انسانی تا سخن نگفته باشد علم و هنرش نهفته باشد. کجاست فرهنگ دینی و اخلاقی ما . یاد گرفته بودیم بنام خدا سخن خوب بگوئیم و بنوئیسیم. خداوند به همه عنایت بخشش و مهربانی اعطاء فرمایند. انشا الئه.
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    باباتودیگه کی هستی!مثل روز روشنه بازم معرفی میخواد.
  • ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    سینه چاکان حقوق بشر که غرب باشه تو عراق وافغانستان وگوانتانامو وابوغریب خوب از خجالت بشر در اومدن.
  • شکوفه ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    با گرگ هر کس مهربانی کرد دریده شدن توسط اونم پاداششه.ترحم بر گرگ تیز دندان ظلم به گوسفندان است.
  • ح ق ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    منم با نظر م ح موافقم . اینهمه پول میگیره بیاد لااقل یه نفری که به آدمیزاد شبیه تر هست رو دعوت بکنن نه این بدنمای زشت رو .
  • کاشانی فر ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    ایشان اول از حقوق شوهرش دفاع کنه که با این قیافه و هیبت باعث رعب و وحشت همسرش و دیگران نشه
  • ایرانی اصل ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    علی اقا کفار با مادران شهدا کاری ندارند با زنان بدکاره همکاری می کنند و این کارشان درست است .
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    آقای ظریف تحویل بگی به دعوت شما اومدن تجربه اول ثابت نکرد اینا چه اهدافی دارن از حسن نیت شما سو استفاده کردن نباید بیپاسخ بمونه...
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    از برکات دولت جدیده شرم داره
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    تو خودتو میکشی
  • علی آقا ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    عاقبت گرگ زاده گرگ شود گر چه با آدمی بزرگ شود. خصلت اینها همان هست که هست....تا کی ؟؟؟؟مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود پس در دینمان شک کنیم..
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    همین کم کاری امثال تو بود که کار رو به اینجا کشوند .
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    من ميدم امري هست؟
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    روحانی مچکریم!!!!!!!!!!!
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    لعمت خداوند و ائمه اطهار بر سایت سانسورچی مشرق
  • سید مصطفی ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    دولت داره دیگه شورشو در میاره
  • حمد ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    این عوضی فکر کرده اینجا هم اکراینه که هر غلطی دوست داره بکنه
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    دیدار مقامات خارجی با شهروندان کشورهای دیگر ، بک امر عادی در دنیای سیاست و دیپلماتیک است. کسانی که از دیدار یک مقام خارجی با چند شهروند ایرانی، برافروخته می شوند، کاملاً مشخص است که از روابط بین الملل و کارهای شناخته شده آن اطلاع ندارند و یا تجاهل می کنند. به عنوان مثال، مگر محمود احمدی نژاد در سفر به آمریکا با شهروندان آمریکایی و نیز با خاخام های ضد صهیونیسم دیدار نکرد؟ آیا بعد از این دیدار، نمایندگان کنگره آمریکا علیه وزیر خارجه کشورشان جوسازی کردند؟ معلوم است که خیر ؛ زیرا آنها این نکته ساده را می فهمیدند که دیدار مقامات خارجی با شهروندانشان یک امر عادی است.
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    بدبخت تویی که خودباخته ای
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    ایران اوکراین نمیشه
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    مجلس بايد وزارت خارجه را مورد مواخذه قراردهد تا اينها برنامه اوكراين را درايران پياده نكنند.
  • اهوازی ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    فتنه گر بی ریشه ایران اکراین نمیشه
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    اگرمجلس با چنین برنامه های وزارت امورخارجه موافقت کنه واقعابه خون شهدا؛به رهبر انقلاب؛وبه همه ارزشهی دینی خیانت کرده ولاغیر:برادر یکی از شهدای جتگ تحمیلی استان کرمانشاه
  • مجید ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    سلام: آقایان روحانی /ظریف و...بیشتر دقت کنید.دشمن همیشه دشمن است
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    فتنه گرهاي وطن فروش خجالت بكشيد. تا كي ميخواهيد نوكر اجانب باشيد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    فعلاً که زورش میرسه.شما هم آرامش خودت رو حفظ کن.
  • اسمال ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    همه عوامل فتنه گر رو تبعید کنید خارج از کشور .راهی دیگه هست؟!!
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    مردم میدن تازه این جا که منفی ها خیلی کم است تو مشرق جمع شدین فکر می کنید همش همینه بیا توی سایتهای دیگه تا چشم و گوشت باز بشه یکم بشین فکر کن.
  • میترا1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    اقای ناشناس !احمدی نژاد میهمان امریکا نبود و به دعوت اونا رفته نبود که بخواد اجازه بگیره ! اونجا مثلا مقر سازمان ملله !!! یه کم سواد بد نیستا !!!
  • ناشناس ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    متاسفم كه تو شعار گير كرديد
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    باید اشتون با این خانم دیدار داشته باشه بالاخره این جماعت در جهت منافع غرب حرکت میکنند یعنی نوچه غرب وامریکا هستند
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    تمام بدبختی این کشور از این خبرنگارها و روزنامه نگارهای بی شرف است.
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    اره، شما عزیزان غیر از منفی خیلی چیزای دیگه میدید و دادید که الان این فاحشه اروپایی خداتون شده!!!
  • حجت ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    نخیر ایشون صرفا اومدن ببینن بهشون سبد کالا رسیده!!
  • حجت ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    آخه بعضیا که دیدار می کنند نتیجش می شه اوکراین!!
  • حجت ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    اینطور صحبت کردن دلالت بر بی منطقی دارد ولیکن ما شیعه و مقلد ودر نظام ولایی زندگی می کنیم ماباید خیلی بهتر وبا منطق تر صحبت کنیم
  • سینا ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    نون به نرخ روز خور افراطی ! ریش دار!!! ایران جولانگاه تو هم نمیشه !
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    نه بابا!! پس چرا اربابات کاری برای میانمار و ..نمیکنند؟
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    همینطور متاع شرک و خودپرستی و تکبر.
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    خب نظرتون راجع به حقوق بشر در ایران چیه جناب؟ شما حقوق بشر رو ندید و انکار میکنید دم از حقوق حیوان و نبات میزنید؟!
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    یعنی آزادم نظرمو بدم.بتوچه ابله.
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    ناشناس بدبخت تویی که له شدی اما نمیفهمی.
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    برو روایات امام صادقو بخون ببین راجع به این توهین خاصت چه عکس العملی نشون دادن.اسمت برازندته واقعا منصو دوانیقی!!
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    اون مسایل جنگ زمان خودش بررسی شده..چرا ایران رابطشو با روسیه که میگ و موشک و تانک و کلاشینکوف به عراق داد قطع نمیکنه؟! هان؟
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    بابا ته سیاست.
  • مهدی90085 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    روحانی متاسفیم
  • مهدی90085 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    در این مورد فقط اعتراض سخنگوی وزارت خارجه کافی بود؟ آیا خانم اشتون با این کار به تمام کسانی که با آنها دیدار کرده بود توهین نکرد ؟؟ آیا سفارت های دیگر جای لانه جاسوسی را پر کرده اند یا باید دوباره سفارت امریکابازگشایی شود ؟؟ آیا در دیدار بعدی آقای عراقچی در مورد این دیدار اعتراض خواهد کرد ؟؟ آیا نیاز نیست قبل از اینکه دوباره فتنه ای دیگر شروع شود به مردم اطلاع رسانی شود؟؟ آیا باز هم درروزهای آینده بایدمنتظر چنین گستاخی هایی باشیم ؟؟ و............
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    خاک برسر بی فرهنگ وبیشعورت کنن وهم تومشرق بی لیاقت که این نظر را درمعرض دید گذاشتی
  • حامد ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    ای اصلا طلبان حیا کنید
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    ما نمیذاریم دوباره واقعه اذربایجان و کریمه تو ایران اتفاق بیفته
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    مگه احمدی نژاد ملاقات نمیکرد؟ خوابی؟
  • کریم مجدم ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    نباید به دوستی روباه اعتماد کرد
  • عرفان ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    پس من هم به ایشون میگم تو ب.... استغفر الله دلم خواست این منطق شما داری این نظر ؟ علم نداری لا اقل ساکت باش و یه منفی بده.
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    عزیز مسیر رو اشتباهی اومدی طویله اونوریه
  • علیرضا ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    اجازه نداده بودن که بعضی خبرگزاری ها برن
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    یاخفقان گرفته اند و یاامتیاز چپاول و غارتگری و یا حق السکوت
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    خاک تو سر تو و اشتون
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    تو غلط ميكني
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    با اونا که هرروز داره دیدار میشه هواشونم خیلی دارن احتمالا خاستند اینا عقده ای نشن
  • علی دادا ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    ناشناس 9:35 خجالت بکش اینجا ایرانه ها!
  • عباس ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    سلام جناب ناشناس 10:02 جرم این خانم اقدام علیه امنیت ملیه و از لحاظ جایگاهی با خاخام ضدصهیونیسم فرق داره(جایگاه قضایی) یکی مجرمه و دیگری یک تشکله اشتون میتونست با یه تشکل(مجموعه) دیگه مثل مادران شهدا دیدار داشته باشه... البته اشتون وظیفشو به نحو احسن انجام داد
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    اين عجوزه راكي به كشور راه داده؟
  • ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    آبو بریزید همونجا که میشوزه
  • ایرانی ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    ولک شان مادران و همسران شهدا بالا تر از اینه که با این زنک یعنی اشپوخ دیدار کنن.
  • ايراني ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    بيجا كردي منفي دادي
  • علی ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    میخان اقتصاد رو درست کنند به کمک اروپاییها
  • حسین ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    ببخشید مجلس کی احمدی نژاد رو استیضاح کرد؟ خیلی بی سوادی بعد تعجبم میکنی قبل از ورود به امت خمینی یه سر برو کلاس نهضت سواد آموزی
  • شريف ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    يك مشت آدمهاي بي غيرت و وطن فروش وسگ باز ووووو...
  • یزدانبخش ورپشتی ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    اینهم یک تایید دیگه بر بیانات ارزشمند امام خامنه ای مبنی بر ابنکه می فرمایند ما خوش بین نیستیم . آقای روحانی باز هم خوش بینید؟ تا کحا می خواهیم با خانواده شهدا دیدار کنیم ولی روی خون شهدا ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس