ترتیب دادن این دیدارها از سوی غرب با هدف خوراک دادن به فتنه‌گران داخلی و تقویت جریان ضدانقلاب و سکولار صورت می‌گیرد.

اشتون به‌دنبال احیای جریان ضدانقلاب است/ غفلت دولت زمینه‌ساز فتنه‌ای جدید خواهد شد
گروه سیاسی مشرق - صحن علنی مجلس امروز متاثر از دیدار حاشیه‌ساز کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با "نرگس محمدی" یکی از محکومین فتنه 88 بود که با واکنش نمایندگان مجلس همراه بود، کمیسیون امنیت ملی که پیش از این بارها در این خصوص به دستگاه دیپلماسی تذکر داده بود امروز طرح سوالی از وزیر امورخارجه را به امضای نمایندگان رساند تا پاسخ های محمدجواد ظریف در این‌باره بشنود.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در حاشیه صحن علنی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی مشرق، درباره دیدار کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با "نرگس محمدی" یکی از محکومین فتنه 88، گفت: این دیدارها پیوند فتنه‌گران داخلی با دشمنان خارجی ملت ایران را به خوبی نشان داد.

نماینده مردم در دوره نهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ترتیب دادن این دیدارها از سوی غرب با هدف خوراک دادن به فتنه‌گران داخلی و تقویت جریان ضدانقلاب و سکولار صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با بیان اینکه ما از مسئولین دولتی متعجب هستیم که چرا از رخ دادن چنین اتفاقاتی جلوگیری نمی‌کنند، عنوان کرد: باید از مسئولین مربوطه این سوال را کرد که چرا زمینه برای انجام چنین اقداماتی از سوی غرب فراهم است و با توجه به تذکرات و هشدارهای مجلس و نهادهای امنیتی این اتفاق دوباره تکرا شده است؟

نماینده مردم قم با بیان اینکه مردم در سال 88 مشت محکمی به ضدانقلاب و فتنه‌گران داخلی زدند، تاکید کرد: با گذشت چهار سال از خیانت‌های فتنه گران داخلی، آنها دوباره به دنبال احیای خود در عرصه سیاسی کشور هستند و از هر طریقی تلاش می کنند تا از این انفعال خارج شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: وزیر اطلاعات و وزیر امور خارجه حتما باید پاسخگوی چنین اقداماتی باشند.

وی در خصوص واکنش نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امروز طرح سوالی از وزیر امور خارجه در صحن علنی پیگیری شد و حدود 46 نفر از نمایندگان از عملکرد دستگاه دیپلماسی و همچنین علت منفعل عمل کردن این وزارتخانه سوال کردند.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: اگر این تحرکات با غفلت دستگاه های مسئول همراه باشد شاهد تقویت و احیای جریان ضدانقلاب خواهیم بود و بعید نیست که غرب فتنه دیگری را در داخل ایران به پا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • کرسنت ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    درود بر نماینده ولایتمدار قم، احمد امیرآبادی فراهانی
  • جواد از قم ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    افتخار می کنم به نماینده ی استانمون احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس