کد خبر 290069
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص آخرین مذاکرات صورت گرفته با آناستازی برای هدایت تیم ملی ایران تاکید کرد: مذاکرات ما ادامه دارد و آناستازی هم تا حدی از موضع اولیه خود کوتاه آمده است ولی هیچ توافقی هنوز بین ما صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، محمود افشاردوست در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال بیان کرد: بحث‌ها ما با آناستازی، لوزانو و برناردی ادامه دارد ولی هنوز به توافقی دست پیدا نکرده‌ایم و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی در این باره رخ خواهد داد.

وی درباره آخرین مذاکرات صورت گرفته با آناستازی خاطرنشان کرد: روز شنبه آقای داورزنی با آناستازی مذاکرات تازه‌ای را انجام داد و به نظرم می‌رسد که این روند ادامه پیدا خواهد کرد. البته آناستازی از موضع اولیه خودش یک مقدار کوتاه آمده است ولی باز هم بحث‌هایی با این مربی داریم که انشاء الله مذاکرات به نتیجه نهایی برسد آن را حتما اعلام خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا آناستازی به تهران سفر خواهد کرد، گفت: هنوز اتفاق کاری برای آناستازی رخ نداده است و تا این لحظه تصمیمی برای سفر وی به تهران وجود ندارد. در صورتی که به توافق نهایی برسیم آنوقت طبیعی است که وی به ایران بیاید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس