آقای رئیس فدراسیون والیبال لطفا دستور بدهید نامه رئیس جمهور آرژانتین برای به خدمت گرفتن ولاسکو منتشر شود تا دوباره احساس غرور کنیم.

به گزارش مشرق، روزها از زمانی که محمد داور زنی رئیس فدارسیون والیبال اعلام کرد که تا پایان  هفته قرارداد سرمربی جدید تیم ملی والیبال امضا می شود می گذرد! داور زنی و اهالی محترم این فدارسیون اما نه توضیح می‌دهند که چرا قرارداد آناستازی امضا نشد و نه می گویند سرمربی جدید چه زمانی می آید؟!

خب اشکال ندارد حداقل سایت محترم فدراسیون والیبال که در تکذیب اخبار و مصاحبه های ولاسکو قدرتمند! عمل می کند حداقل رونوشتی از نامه رئیس جمهور آرژانتین منتشر کند تا ببینیم که داورزنی چه مربی بزرگی برای ایران استخدام کرده بود که رئیس جمهور آرژانتین شخصا به داورزنی نامه می نویسد و خواهش می کند که به ولاسکو اجازه بدهد از تیم ملی ایران جدا شود.

فدراسیون والیبال با هدایت داورزنی روزهای موفقی را سپری کرد. توانستیم تنه به تیم های بزرگ دنیا بزنیم. از پیروزی مقابل کوبا و ایتالیا احساس غرور کردیم همه این ها دستاورهای فدراسیون داورزنی است اما باید این فدراسیون قبول کند که در بحث جدایی ولاسکو و انتخاب جانشین ضعیف عمل کرده است. پس حداقل نامه رئیس جمهور آرژانتین را منتشر کنید تا کمی دلمان خنک شود و بازهم احساس غرور کنیم!

مگر ولاسکو از ایران خیلی تعریف نکرد و سایت جهانی فدراسیون در اقدامی عجیب! تعریف های ولاسکو را حذف نکرد پس حداقل این نامه را منتشر کنید تا جواب کوبنده ای به بدخواهان جهانی فدراسیون والیبال هم باشد!

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس