کد خبر 287914
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: از سریع‌القلم، کواکبیان و حق‌شناس برای حضور در مناظره برای بررسی توافق‌نامه ژنو دعوت کردیم اما آنان علی‌رغم اعلام رضایت حاضر به مناظره نشدند.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، اظهار داشت: بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه درخصوص توافق‌نامه ژنو اقدام به برگزاری مناظره‌ای در روز سه شنبه 13 اسفند با حضور موافقان و مخالفان این توافق‌نامه کرده بود.

وی افزود: اما آقایان سریع‌القلم، کواکبیان و حق شناس هرکدام علی‌رغم رضایت اولیه‌شان، حاضر به مناظره نشدند.

کرمی تصریح کرد: قرار بود آقایان فواد ایزدی و حمید رسایی نیز به عنوان مخالفان توافق ژنو در این مناظره حضور یابند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: مشاهده می‌کنیم که برخلاف سخنان رئیس جمهور که خواسته بود موافقان توافق‌نامه ژنو از این موضوع دفاع کنند، آقایان سریع القلم، کواکبیان و حق شناس حاضر به مناظره و دفاع از این توافق‌نامه نشدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میترا1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    اونا خودشون بهتر میدونن قابل دفاع نیست ! بیان جلو دانشجو ها که سنگ رو یخ بشن ؟؟؟!!
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    شاید هم سواد لازم را برای این کار ندارند !! مگر آقای روحانی نگفت فقط باسوادها ..... !!! کم سواد ها و بی سوادها حق ندارند در باره توافقنامه ژنو اظهار نظر کنند !!!!
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    0 0
    من بیسوادم آقایان با سواد شما به من بگید آخه کجای این توافقنامه قابل دفاع هست اونوقت دفاع از چی:دفاع از حقوق ومنافع آمریکا توسط وطن فروشان بظاهر باسواد ولی واقعا تیم مذاکره کننده خوب حق شهدای هسته ای رو گذاشتن کف دستشون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس