کد خبر 281957
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸

این بار کودکان فلوجه قربانی شستشوی مغزی گروه تروریستی داعش شده اند، تصاویر و فیلم هایی از این گروه بر شبکه های اینترنتی و وسایل اطلاع رسانی جمعی منتشر شده در حالی که اطفال اطراف آنها حلقه زده اند و یا دست در دست آنها سرودهای جهادی می خوانند و پرچم و اسلحه به دست گرفته اند.

به گزارش مشرق، تجربه افغانستان و سوریه در مورد آموزش تروریسم به کودکان و آماده کردن آنها برای نسل های بعدی توسط تروریست ها  این بار در عراق در حال وقوع است.

این بار کودکان فلوجه قربانی شستشوی مغزی گروه تروریستی داعش شده اند،  تصاویر و فیلم هایی از این گروه بر شبکه های اینترنتی و وسایل اطلاع رسانی جمعی منتشر شده در حالی که اطفال اطراف آنها حلقه زده اند و یا دست در دست آنها سرودهای جهادی می خوانند و پرچم و اسلحه به دست گرفته اند.

این گروه های تروریستی پس از شستشوی مغزی مستقیم و غیر مستقیم بسیاری از کودکان آنها را به صورت داوطلبانه و یا اجباری در عملیات های خود به کار میگیرند، "لیث شبر" مشاور در نهاد ریاست جمهوری عراق در اظهاراتی گفت: پرورش کودکان در یک محیط آلوده به تروریسم ما را به این مسئله سوق می دهد که حل این موضوع از سطح یک طرح محلی  بالاتر است و نیازمند یک اقدام جهانی همه جانبه است.

یک منبع امنیتی استان الانبار عراق در اظهاراتی اعلام کرد: گروه های تروریستی از کودکان به عنوان سپرهای انسانی در مقابل نیروهای امنیتی استفاده می کنند  مسئله ای که مانع از پاسخ مسلحانه ارتش به حمله های تروریست ها می شود.

القاعده در چند سال قبل گروهی از کودکان عراقی را برای حملات انتحاری و... آموزش داده بود و نام اردوگاه آنها را "پرنده های بهشت" گذاشته بود. صاحب نظران معتقدند که کودکان در مناطقی که تروریست ها بر آن مسلط هستند یک مسئله حقیقی به شمار می روند که باید چاره ای برای آن اندیشه شود.

نسلی خطرناک تر از تروریست‌های داعش

نسلی خطرناک تر از تروریست‌های داعش

نسلی خطرناک تر از تروریست‌های داعش

منیع: شیعه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • شیدا ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    1 0
    یکی باید کار این گروهها رو تموم که
  • شعیب ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    1 0
    دقیقا" چه کسی؟
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    1 0
    انشا الله خود آقا می آید و تمام می کند اللهم عجللولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس