نخست‌وزیر عراق از تدوین یک طرح ابتکاری محلی برای حل بحران «الانبار» و پایان یافتن مبارزه ارتش عراق با تروریسم در این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری «السومریة نیوز» نوشت: «نوری المالکی» نخست‌وزیر عراق اعلام کرد که درگیری‌ در الانبار علیه تروریسم است نه آنچه که طرفداران طائفه‌گری ادعا می‌کنند. به زودی این درگیری‌ها پایان خواهد یافت زیرا طرحی ابتکاری برای حل این بحران تدوین شده است.

وی در سخنرانی هفتگی‌اش اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم که ساکنان و شهروندان شهر فلوجه را اذیت کنیم و امیدواریم که هرچه زودتر به شهرشان بازگردند. به ویژه که پایان درگیری‌های فلوجه و سایر مناطق [استان الانبار] نزدیک است و به زودی طرح ابتکاری تدوین شده از سوی دولت محلی این استان و عشائر علیه القاعده اعلام و اجرا خواهد شد. همچنین عمران و آبادانی این استان آغاز و به مطالبات مشروع این افراد پاسخ داده خواهد شد زیرا این مطالبات دارای پشت پرده سیاسی و حزبی نیست.

مالکی در ادامه گفت که به قانون بازنشستگی چیزی اضافه شده است که پیش از آن وجود نداشت و من درباره این مسئله هشدار می‌دهم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    0 0
    آقای مهمان ويژه ما ، طرح ابتکاری خود را واضح بیان نکرده اند ، از پایان یافتن بحران ، یعنی ارتش مالکی تروريستها را به حال خود خواهد گذاشت ؟ خود ، درگيری را در گيری با تروریستها میداند ، نه طرف داران طایفه گری ، سخن گفتن از ، مطالبات مشروع این افراد ( یعنی مطالبات مشروع تروریستها ؟ )

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس