کد خبر 281670
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴

یک کارشناس هواشناسی با بیان اینکه اواسط هفته جاری تهران بارانی می‌شود، گفت: دمای هوای پایتخت فردا شب به 7درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

به گزارش مشرق، محمد اصغری اظهار داشت: تا سه روز آینده هوای سرد در اکثر مناطق کشور به خصوص مناطق شمالی پایدار و ماندگار خواهد بود.

یک کارشناس هواشناسی افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی پیش‌بینی می‌شود، طی روز جاری شاهد بارندگی در خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، سواحل شمالی، دامنه‌های البرز، ارتفاعات تهران، سمنان، زنجان، قزوین و البرز باشیم.

وی با بیان اینکه غالب بارندگی در سواحل کشور به صورت باران است، ادامه داد: امروز بارندگی‌ها در مناطق جنوب شرق کشور از جمله هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی به شکل رگبار و رعد و برق ظهور می‌کند.

وی با بیان اینکه طی روز یکشنبه از شدت بارندگی‌ها در سواحل کشور کاسته می‌شود، ابراز داشت: بارندگی‌ها طی روزهای آینده در شرق و جنوب شرق کشور ادامه خواهد داشت.

اصغری در ادامه از ورود موج جدید سرما به کشور خبر داد و گفت: این موج بارشی طی روز دوشنبه هفته جاری وارد کشور می‌شود و با بارش برف و باران در مناطق غرب و جنوب غرب کشور همراه خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی ابراز داشت: بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر دوشنبه گستره بارش‌ها به مرکز کشور از جمله تهران کشیده شود.

وی درباره تغییرات دمایی یادآور شد: دمای هوای امروز پایتخت 4درجه زیرصفر بود که پیش‌بینی می‌شود امشب و فردا شب دمای هوا در این کلانشهر به 6 و 7 درجه سانتی‌گراد زیر صفر برسد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس