نقد فیلم، یادداشت، مطلب طنز، انتقاد، پیشنهاد، عکس، حاشیه و هر آن‌چیزی که به فیلم و سینما مربوط می شود را به "culture@mashreghnews.ir" ارسال کنید.

گروه فرهنگی مشرق - حدود یک هفته تا فرا رسیدن دهه مبارک فجر و آغاز سی و دومین جشن سینمایی کشورمان باقی مانده است. امسال نیز به رسم سال‌های قبل قرار است سینماهای مهم کشور 10 روز را به اکران فیلم های سینمایی شاخصی که برای جشنواره بین المللی فیلم فجر ارسال شده اند، اختصاص بدهند.

بیش از 40 فیلم سینمایی از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه اکران خواهد شد. گروه فرهنگی مشرق نیوز از شما علاقه مندان به سینما دعوت می کند تا از همین امروز همکاری "فیلم فجری" خود را با مشرق آغاز کرده و تا انتهای این اتفاق فرهنگی همراه ما باشید.

نقد فیلم، یادداشت، مطلب طنز، انتقاد، پیشنهاد، عکس، حاشیه و هر آن‌چیزی که به فیلم و سینما مربوط می شود را به آدرس همیشگی ما "culture@mashreghnews.ir" ارسال کنید تا به نام خودتان و در سریع ترین زمان ممکن منتشر شود.


لطفا در ارسال مطالب سینمایی خود به این نکات توجه داشته باشید:

* رعایت قوانین و شئونات ایرانی و اسلامی در انتخاب موضوع و  تنظیم مطالب مورد توجه قرار بگیرد.
* موضوعات مناسبتی و متناسب با شرایط روز در اولویت انتشار هستند.
* سایت مشرق این اجازه را دارد که مطالب ارسالی شما را در چارچوب مقررات رسانه ای و خط مشی خود ویرایش کند.

امید است این طرح پل ارتباطی موثری میان مشرق و مخاطبانش باشد تا ضمن ایجاد تنوع در اخبار و گزارش های فرهنگی، استعداد های برتر نیز در حوزه های مختلف شناسایی شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    0 0
    کاش هواداراتون در هر شهرستان مینشستن دور هم خبرهای تحلیلی خوب از هرجا که میخواید براتون تهیه کنند. هدفمندتره. (کار هاروارد گردون کارگردان 24 و میهن را فراموش نکنید)
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    با حقوق ؟؟؟
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    آره خبرهاتون را بدهید تا سایت مشرق مطابق باب میلش سانسور یا برجسته کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس