سوالات خودتان را در مورد جوایز مسابقه و هر نکته دیگری از طریق آدرس "culture@mashreghnews.ir" برای ما ارسال کنید.

داوطلبان شرکت در مسابقه ایرانگردی مشرق نیوز  این مطلب را بخوانندگروه فرهنگی و اجتماعی مشرق - پیرو فراخوان شماره چهار خبرنگار افتخاری و دعوت از مخاطبان ارجمند این رسانه برای شرکت در اولین مسابقه ایرانگردی مشرق نیوز، تا کنون تعداد زیادی از خبرنگاران افتخاری مشرق مطالب جذاب خودشان را برای ما ارسال کردند که واقعا انتظار آن را نداشتیم.

اغلب سفرنامه ها کامل و جامع هستند که ان‌‎شاالله انتشار آنها را از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز خواهیم کرد اما چند اشکال مهم در تدوین و تنظیم برخی از این سفرنامه ها وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

الف) تک عکس‌های شما شانس زیادی برای شرکت در مسابقه ندارند. مگر این که به همراه آنها چند خطی هم توضیحات دربرگیرنده و آموزنده ارسال شود. در هر حال توصیه ما به شما ارسال گزارش تصویری از دیدنی های ایران است.

ب) اصلا از شرح اتفاقات سفر خود نترسید! هرچیزی که برای شما جذاب باشد برای دیگر مخاطبان مشرق هم جذاب خواهد بود. سفرنامه ارسالی شما حتی اگر بسیار طولانی هم باشد، بدون شک مطالعه خواهد شد. چه بسا سفرنامه‌های جامع و طولانی شانس بیشتری در مسابقه خواهند داشت.

ج) از فیلم کوتاه استفاده کنید. این‌روزها تمام تلفن های همراه امکان فیلمبرداری را با کیفیت‌های قابل قبولی در اختیار شما قرار می‌دهند. پس بهتر است یک یا چند فیلم کوتاه هم به گزارش خودتان ضمیمه کنید.

د) نام، نام خانوادگی، شماره تماس، شهر محل زندگی و ترجیحا یک عکس 3*4 از خودتان برای ما بفرستید. سفرنامه های تایید شده برای انتشار قرار است با نام و تصویر شما منتشر شوند.

ه) لطفا به هیچ عنوان سفرنامه خود را در وبلاگ یا دیگر شبکه های اجتماعی منتشر نکنید. هر مطلبی که پیش از انتشار در مشرق در رسانه های دیگر رویت شده باشند، از چرخه مسابقات خارج خواهند شد.

سوالات خودتان را در مورد جوایز مسابقه، نحوه تهیه سفرنامه و هرچیز دیگری از طریق آدرس "culture@mashreghnews.ir" برای ما ارسال کنید. سعی می کنیم در اولین فرصت پاسخ شما را بدهیم. برای همه شما سالی سرشار از توفیق و سربلندی از خداوند متعال مسئلت داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس