جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تصویب قانون جدید کالا و ارز از دولت خواست تا هرچه سریع‌تر آئین‌های مربوط به این قانون را تدوین و آن را برای اجرایی شدن ابلاغ کند.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، احمدرضا رادان در حاشیه همایش روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر و در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری‌های اخیر مرتبط با حادثه تروریستی سراوان از هرگونه اظهار نظر بیشتری راجع به این موضوع امتناع کرد.

وی در پاسخ به اینکه ثبت خودرو تنها با در دست داشتن برگه سبز خودرو ان امکانپذیر است گفت: وقتی فردی خودرویی را از کارخانه خریداری می‌کند و تنها برگ سبز این خودرو در اختیار وی قرار می‌گیرد و  این نقل و انتقال در جایی ثبت نمی‌شود نشان دهنده آن است که داشتن برگ سبز کفایت می‌کند ولی ما به عنوان پلیس به قانون و حق مردم توجه داریم و در حال حاضر مردم این اختیار را دارند که به مراکز ثبت مراجعه کنند یا نکنند.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: ولی اگر روزی تبذیر قانون مبتنی بر مراجعه برای ثبت خودرو باشد ما به این مسئله عمل خواهیم کرد.

رادان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر  اینکه سال آینده سال بدی برای قاچاقچیان کالا خواهد بود، گفت: آنچه که همواره پلیس و متولیان مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دنبال آن بوده‌اند اصلاح قانون بوده چرا که قانون فعلی قانون مرتبط با 80 سال پیش است و این قانون نه تنها هزینه‌های مرتبط با قاچاق را افزایش نمی‌داد بلکه در برخی موارد راه فرار را نیز برای قاچاقچیان باز می‌گذاشت.

وی در ادمه افزود: خوشبختانه قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تصویب رسیده ولی ما از دولت تقاضامندیم تا هر چه سریعتر آئین‌نامه‌های مرتبط با این قانون را تدوین و آن را برای اجرایی شدن ابلاغ کند.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه باز شدن دست قضات و احتساب پلیس به عنوان شاکی در امر مبارزه با قاچاق کالا را از جمله مواردی دانست که به زمین‌گیر شدن قاچاقچیان خواهد انجامید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس