کد خبر 269981
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷

عراقچی درخصوص مذاکرات با 1+5 به اعضای کمیسیون آموزش توضیح داد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از توضیحات معاون وزیر امور خارجه درخصوص جایگاه تحقیق و توسعه در صنعت هسته‌یی در روند مذاکرات با 1+5 به اعضای این کمیسیون خبر داد.

عباس مقتدایی با اشاره به حضور مسوولان ارشد وزارت امور خارجه و عراقچی معاون وزیر خارجه در جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون آموزش گفت: در این جلسه آقای عراقچی توضیحاتی درخصوص جایگاه تحقیق و توسعه در صنعت هسته‌یی در روند مذاکرات با 1+5 ارائه کرد.

وی ادامه داد: برخی اعضای کمیسیون نیز درخصوص حفظ و ارتقا و رشد علمی، تحقیقاتی و فناوری کشور در زمینه هسته‌یی نیز نگرانی‌های خود را مطرح کردند که پاسخ‌ها و بحث‌هایی در این رابطه مطرح شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس همچنین از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز کمیسیون خبر داد و افزود: وزیر صنعت جهت پاسخگویی به سوال رسایی، نماینده مردم تهران درخصوص واگذاری یک مجتمع آموزشی در کمیسیون حاضر شدند که بنا شد این موضوع با گفت‌وگو حل و فصل شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: وزیر آموزش و پرورش نیز جهت پاسخگویی به سوال چند تن از نمایندگان در کمیسیون حضور پیدا کرده بودند که توضیحات مربوطه به آنها ارائه شد.

جواد هروی و جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی به عنوان دو عضو منتخب کمیسیون آموزش برای حضور در جلسات کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس