کد خبر 269667
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی پس از برکناری مهدی فکور، سلبعلی کریمی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب کرد، همچنین مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به طور همزمان امروز چهار شرکت‌های پخش نفتی در استان‌ها را برکنار و یا جابه جا کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی پس از برکناری مهدی فکور، سلبعلی کریمی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب کرد.

سلبعلی کریمی به مدت نزدیک به یک دهه مدیریت عاملی شرکت نفت و گاز اروندان را بر عهده داشت ضمن آنکه مهدی فکور که پیشتر از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران کنار گذاشته شده بود در زمان وزارت نفت دولت دهم جانشین علیرضا ضیغمی در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران شده بود.

شرکت نفت مناطق مرکزی با ظرفیت تولید 325 میلیون مترمکعب در روز در حدفاصل سال 1387 تا 1388 بزرگترین تولیدکننده گاز ایران بود اما آذر ماه سالجاری ظرفیت تولید روزانه گاز این مجموعه به حدود 300 میلیون مترمکعب در روز کاهش یافته است.

مصطفی کشکولی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم امروز با صدور احکام جداگانه ای مهدی قرائی به عنوان مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، جلال الدین مراد به عنوان مدیر منطقه هرمزگان، حسینعلی طالبی به عنوان مدیر منطقه ساری و محمدرضا متقیان به عنوان سرپرست منطقه آذربایجان شرقی منصوب کرده است.

از اینرو امروز علی هرندی از شرکت منطقه پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی، عبدالله محبی از شرکت منطقه پخش فرآورده های نفتی هرمزگان و مهدی قرائی از شرکت منطقه پخش فرآورده های نفتی ساری (مازندران) از کار برکنار و یا جابه جا شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • فيروز علميرزايي نفت خانگيران ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    0 0
    انتصاب بجا و شايسته جناب مهندس سلبعلي كريمي را به مديريت نفت مركزي تبريك ميگوييم.
  • كيانوش حاجت پور ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    انشاء الله آقاي كريمي در اين مسئوليت خطير همچون گذشته موفق و منشاء اثر خواهد شد.
  • یه بنده خدا ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    من از تمامیه کسانی که در این سازمان تلاش و کوشش کردن ممنونم از جمله منطقه بابل که واقعاً کارش عالی بوده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس