ابوشریف عکس

ناصر ابوشریف گفت: عملیات بزرگ وعده صادق مکمل عملیات طوفان الاقصی و پیروزی جدیدی برای جبهه مقاومت است.

سرویس جهان مشرق - ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در گفتگو با مشرق گفت، عملیات وعده صادق در شرایط کنونی ضروری بود، زیرا رژیم صهیونیستی از خط قرمز عبور کرد و پاسخ باید صورت می گرفت.

این عضو جنبش جهاد اسلامی افزود، جمهوری اسلامی ایران برای ضربه بزرگ به رژیم صهیونیستی تصمیم راهبردی بزرگی گرفت و دو پایگاه نظامی این رژیم را در جنوب فلسطین اشغالی به دقت هدف قرار داد. صهیونیست‌ها هم پیام راهبردی این عملیات بزرگ را دریافت کرده اند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه نتایج عملیات وعده صادق راهبردی بوده،‌ گفت، جمهوری اسلامی ایران مسیر جدیدی را ترسیم کرد و برای نخستین بار از خاک خود پاسخ صهیونیست‌ها را داد. در سطح منطقه هم ایران ثابت کرد، که قدرت منطقه‌ای بزرگی است و توانایی رویارویی مستقیم با رژیم صهیونیستی و حامیان آن را دارد. در مقابل رژیم صهیونیستی به رژیمی تبدیل شد که برای آمر یکا و اروپایی‌ها فقط بار نظامی سنگین داشته و با جنایاتی که علیه زنان و کودکان فلسطینی در غزه مرتکب شد بار اخلاقی بر غرب تحمیل کرد.

ابوشریف افزود، اسرائیل پس از عملیات وعده صادق در پیامی به غربی ها اعلام کرد که به ایران پاسخ خواهد داد، اما نه به تنهایی، بلکه با حمایت آنها، در مقابل آمریکا و اروپایی‌ها در شرایط نبودند که از صهیونیست‌ها حمایت کنند و جنگ منطقه‌ای بزرگی را برای دفاع از رژیم صهیونیستی به راه بیندازند که پیامدهای فاجعه باری برای آنها خواهد داشت.

عضو جنبش جهاد اسلامی در ادامه درباره پیامدهای جنگ روانی عملیات وعده صادق بر رژیم صهیونیستی گفت،‌ این عملیات ضربه روانی بزرگی به شهرک نشینان صهیونیست و کابینه جنگ رژیم صهیونیستی وارد کرد. احزاب در این رژیم به جان هم افتادن. با وجود اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی به نجات صهیونیست‌ها شتافتند. اما این عملیات توانایی و اراده ایران را برای حمله مستقیم و ضربه زدن به رژیم صهیونیستی ثابت کرد. همچنین بازتاب گسترده‌ای در منطقه، جبهه مقاومت و حامیان ملت فلسطین داشت.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در تهران افزود، عملیات هفتم اکتبر ضربه سختی به رژیم صهیونیستی وارد کرد، عملیات طوفان الاقصی موجب شد شهرک نشینان به نهادهای امنیتی و نظامی این رژیم بی اعتماد شوند. عملیات وعده صادق هم مکمل عملیات طوفان الاقصی و پیروزی جدیدی برای جبهه مقاومت رقم زد و اعتماد به جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و نزد طرفدارنش دو چندان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • میثم IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    7 1
    رژیم خبیث صهیونیستی، این غده ی سرطانی باید از بین برود و میرود و جهان از شرش راحت میشود ان شاءالله
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    2 3
    ضربه بزرگ؟(:
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      0 0
      بله 1.5 میلیارد دلار خسارت به اسقاطیل :)
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    1 1
    چرا این ماهواره ها را نابود نمی کنید
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    3 0
    درود
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    5 0
    درود بر مردم مظلوم و مقتدر غزه و فلسطین انشااله شما پیروزید و اسرائیل غاصب نابود است . می خواستم مطلبی را بگویم که نمی دانم درست است یا نه و امیدوارم موجب ناراحتی اهالی غزه نشود ولی واقعا از روی همدردی می گویم که من خودم حاضرم سرپرستی فرزندی از شهدای غزه را به عهده بگیرم که خانواده اش را از دست داده . شاید بتوانم مرحمی بر رنج و ناراحتی آنها باشم
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    5 0
    اسراییل از بین خواهد رفت. وعده ی خداست که زمین از آن صالحان خواهد بود.
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      1 0
      حالا ، صالحان مشخصات دقیقشون چیه ؟ علامت دارن؟
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    2 0
    ۱۹:۱۱ صالحان بر روی زمین فساد و کودک‌کشی و نسل کشی نمی‌کنند به خدا نسبت دروغ نمی دهند به مردم ظلم و تجاوز و جنایت نمی کنند بنده ی خدا هستند نه شیطان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس