کد خبر 269470
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۹

دبیرکل جبهه پایداری درباره همایش پایداری در مشهد گفت: جبهه پایداری در نظر دارد محتوایی مشتمل بر مبانی استراتژیک و راهبردی مشخص کند تا بر این اساس مرامنامه جبهه پایداری تدوین شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با فارس درباره جزئیات نشست این جبهه در مشهد مقدس که در حضور آیت‌الله مصباح یزدی برگزار شد، اظهار داشت: از آنجا که جبهه پایداری در نظر دارد یک محتوای منسجم و کامل، مشتمل بر مبانی استراتژیک، راهبردی و خطوط قرمز جهت تعاملات بعدی را مشخص کند، نشستی در مشهد مقدس و در محضر آیت‌الله مصباح یزدی و اعضای محترم شورای فقهی این جبهه تشکیل شد تا بتوانیم بر این اساس مرامنامه‌ای تدوین کنیم و جبهه پایداری مشخصا بداند در آینده می خواهد چه کاری انجام دهد، تا از این طریق هم‌افزایی لازم نیز به وجود بیاید.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی افزود: هرچند حدود 30 ماه از تشکیل جبهه پایداری می‌گذرد، اما باید بدانیم که ما در ابتدای مسیر در این کار تجربه‌ای نداشتیم اما با توکل به خدا و همراهی دوستان کار را آغاز کردیم و در انتخابات مجلس، شوراها و ریاست جمهوری با فراز و نشیب‌هایی مواجه شدیم.

دبیرکل جبهه پایداری افزود: بنابراین اعضای جبهه تصمیم گرفتند جلسه‌ای تشکیل دهند و نقاط قوت و ضعف جبهه را شناسایی کنند، از این رو در جلسه‌ای دو روزه در مشهد مقدس که در حضور شورای فقها برگزار شد، این ارزیابی صورت گرفت تا شورای فقها نیز در جریان روند امور قرار گیرند و کار به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: پیش‌نویس این مرام‌نامه که بر اساس پاسخ به 50 سؤال تدوین شد، راهبرد، مبانی استراتژیک و اصول جبهه پایداری روشن شده است تا در تعامل و نشست‌ها نیز محل رجوع قرار گیرد و بتوانیم در این زمینه شفاف صحبت کنیم.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه این پیش‌نویس ذیل سه سرفصل تهیه و برای هرکدام سه کمیته فعال شده بود، خاطرنشان کرد:‌ اعضای جبهه در این زمینه به صورت جداگانه کار کردند و در مشهد بیش از 150 سوال در حضور شورای فقها مطرح شد که مشروح این مباحث از طریق سخنگوی جبهه در نشست خبری مطرح خواهد شد.

دبیرکل جبهه پایداری ادامه داد: این سوالات در جمع شورای مرکزی و شورای فقها مطرح شد و اعضا نیز در اصل سوالات و همچنین پاسخ‎هایی که باید برای آن وجود داشته باشد، به نتیجه رسیدند و این مجموعه در حال جمع‌بندی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از نهایی شدن جمع‌بندی پرسش‎ها و پاسخ‎های مطرح شده، این مجموعه خدمت فقهای محترم ارائه خواهد شد و پس از آن به صورت مشروح و به عنوان پیش‌نویس مرامنامه جبهه پایداری توسط سخنگوی جبهه تشریح خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس