کد خبر 257641
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷

"به خاطر رضای خدا سکوت می‌کنیم" این تنها پاسخ حمید انصاری به سیل انتقادات رسانه ها و افکار عمومی در هفته اخیر نسبت به عملکرد جانبدارانه موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) بود.

به گزارش مشرق، در پی بالا گرفتن موج انتقادات «خانواده‌های معظم شهدا، نمایندگان مجلس و‌ رسانه‌ها» نسبت به رایج شدن بیان برخی خاطرات غیرمستند و توهین‌آمیز از سوی برخی جریانات درباره حضرت امام(ره)، قائم‌مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام مدعی شد منتقدین افراطی هستند و حق شکایت از آنها برای موسسه محفوظ است.

حمید انصاری قائم‌مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) در واکنش به اعتراض ها و انتقادهای فروان رسانه ها و افکر عمومی نسبت به عملکرد این موسسه؛ در جماران نوشت: «برای یکایک اتهام‌ها و مطالب خلاف واقعی که در این ایام از سوی مغرضان منتشر شد ناگفته‌های مستند و مدارک فراوانی داریم، اما – ضمن محفوظ‌بودن حق شکایت موسسه - بازگویی آن را خلاف اقتضای امروز جامعه می‌دانیم. به خاطر رضای خدای متعال و رعایت حال مردم کریم و بزرگواری که متاسفانه به اندازه کافی درگیر مشکلات فراوان می‌باشند در مقابل تهمت‌ها و خلاف‌گویی‌ها همچنان سکوت می‌کنیم و به بانی این موسسه مرحوم حاج احمد آقا تأسی می‌کنیم که طبق سفارشات موکد امام در برابر سیل تهمت‌ها و بدخواهی‌ها سکوت کرد و سکوت، تا برای همیشه لب فرو بست، بدگویان را به خدا واگذار می‌کنیم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نيما ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    0 0
    سكوتت رو بشكن، اسنادت رو ارائه كن (البته اگه هست)
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    0 0
    بابا اينا ديگه كين ؟؟؟
  • حسن ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    0 0
    کدام تهمت و بدخواهی را می گویید؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفاً فارسی دری حرف بزنید تا ما بی سواد ها هم متوجه شویم!!!!!!!!!! "......سفارشات موکد امام در برابر سیل تهمت‌ها و بدخواهی‌ها سکوت کرد....."
  • طاها ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    0 0
    با سلام غالبا اینطور بوده که در برابر جفاهای خودی نماها سکوت کرده اند و حتی تظلم به سکوت هم نکرده اند . اما الان عجیب مظلوم نمائی می کنند. حرف دل مادر شهیدان شاه آبادی واقعا حرف دل تمام خانواده شهداست. البته هیچ یک از شهدا بخاطر این افراد خود را فدا نکردند که حالا از اینها مطالبه ای داشته باشند. حواله همگی به روز قیامت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس