چندي است كه مطبوعات و رسانه‌هاي زنجيره‌اي، همراه با فتنه گران و حاميان فتنه سعي بر انحراف شعارهاي انقلاب و تحريف سخنان امام خميني (ره) درباره شعار مرگ بر آمريكا دارند.

گروه سياسي مشرق - چندي است كه مطبوعات و رسانه‌هاي زنجيره‌اي اصلاحات همراه با فتنه‌گران و حاميان فتنه با محوريت خاطرات شخصي آقاي هاشمي، سعي بر منحرف كردن، سست كردن و استحاله شعارهاي انقلاب و تحريف سخنان امام خميني (ره) درباره شعار مرگ بر آمريكا را داشته و دارند.
سخنان ناقص، مبهم و ناكافي "حميد انصاري" قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) درباره خاطرات هاشمي و اينكه چه كسي مسوول پاسخگويي به تحريف سنت و اصول بنيانگذار انقلاب اسلامي است، سبب شادي هرچه بيشتر فتنه گران و رسانه‌هاي زنجيره‌اي حامي فتنه شد تا با نقل ناقص سخنان انصاري، به موج سواري خود ادامه دهند.

فيلم زير به تبيين تلاش رسانه‌هاي زنجيره‌اي و افراطيون براي از بين بردن شعارهاي انقلاب اسلامي مي‌پردازد.



برای دانلود فیلم کلیک کنید



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 36
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • مجید ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ازآقای انصاری چه توقعی دارید؟میخواستید بیادازشعارمرگ برآمریکادفاع کنه؟بااون جوابیه اش نشون داد که ارزش بعضی افراد رو ازامام راحل بیشتر وبرترمیدونه.صرف نشست وبرخاست ومشورت گرفتن ازامام مگه باعث صحت صحبتای حال وآینده شخص خواهدشد؟ازاین به بعدبایدمنتظریاشیم هرکسی بیاد وبگه من توجلسه خصوصی باامام بودم وفلان حرف رو زد.
  • امیر ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر شیطانی که هیچ وقت از استکبار دست نمی‌کشد. مگر حضرت امام نبود که امریکا را شیطان بزرگ خواند؟ چگونه شیطان بزرگ مسلمان می‌شود؟
  • سید میثم ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    سلام، من متوجه منظورت نشدم
  • سید میثم ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) در حال پياده سازي پروژه مشروعيت بخشي به خاطرات هاشمي و هم‌تراز كردنش با سخنان امام خميني (ره) است
  • جوال دوز ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    امام عزیز به خدا شیفته صلابتت هستم. انگار کلامت همین الان داره بیان میشه. همیشه به روز و کامل. شخصا نوکرتم.
  • امیر ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    رهبران و رؤسای کفر ایمان نمی‌آورند زیرا بر اثر استکباری که دارند حتی به پیمان و سوگند خود وفادار نیستند. لذا خداوند می‌فرماید: «فَقاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ إِنَّهُمْ لا أَيْمانَ لَهُمْ - سوره توبه: 12». «أیمان» به معنی سوگند است. نگاهی به عملکرد امریکا و اسرائیل بیاندازید . آیا آنها به سخنان خود پای‌بند هستند؟ واضحاً نه. پس کسانی که به دنبال رابطه با آنها هستند به دنبال سراب می‌دوند. اگر به یاسر عرفات و محمود عباس نصیبی رسید آنگاه به شما هم خواهد رسید. آنها از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند و در نهایت دوستانشان را نیز مثل خود کافر خواهند کرد.
  • رحمانی ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    هفتاد و هشتاد سالته این دم آخری برای چی!!!!!!!!!! یا این سخن امام روح الله رحمت الله علیه افتام .....
  • ناشناس ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    مگر ما احادیث پیامبر (ص ) و امامان (ع) را غیر از طریق راویان احادیث شنیده ایم .آیا آنها هم دروغ گفته اند . ضمناً آقای هاشمی گفته اند در جلسه شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی این مطلب مطرح بوده است .قطعاً از اعضاء آن موقع حزب جمهوری اسلامی الان حضور دارند که فکر میکنم رهبر معظم هم از اعضاء حزب بوده اند و دیگر اعضاء می توان استعلام کرد. پس به راحتی نمی توان به آقای هاشمی که از ارکان این انقلاب هستند تهمت دروغگویی را نسبت داد.
  • احمدی ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    لعنت بر پدر و مادر کسی که منو آمریکاپرست خطاب کنه!...
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    امام در وصيتش گفت هر نقل قولي از من در صورتي كه صوت يا فيلمي از من نباشد دروغ است. خودمون رو به خواب نزنيم
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    به نظر تون آبعد از گذشت 34سال از انقلاب و 23 سال پس از رحلت حضرت امام ( ره) برا ياد آوري خاطرات خيلي دير نشده چرا تا موقعي كه حاج احمد زنده نبودند اين خاطرات واكاوي نمي شد !!!!!! در ضمن ملاك صحبت هاي و راه امام برا ملت فقط و فقط صحيفه نور هست و خاطره روشن و قوي مردم ! يكي از شاخص هاي علاقه مردم به امام همين استكبار ستيزي ايشان بوده است .
  • جوال دوز ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    آقا یا خانم گرامی. اولا این حرف شما سفسطه هستش. به علتی که در ثانیا عرض می کنم. ثانیا شما در مورد عمل رجال چیزی شنیدی ؟! علم رجال در مورد وثوق کلام راوی و کلا شخص راوی حدیث بحث میکنه. شما فکر کردی هر کس از راه رسید حالا میخواد معاصر با یک معصوم هم باشه به خانه ایشان هم رفت و آمد داشته باشه نقل قولش مورد قبول هست ؟ وقتی شخصی عدم صلاحیتش در مورد نقل قول بار ها و بارها اثبات شده، دیگه در علم رجال فاقد صلاحیت نقل حدیث میشه. ثالثا در مورد حدیث به فرموده خود معصومین (ع) اگر حدیثی شنیدی و با قرآن و عقل تطابق نداشت به دیوار بکوبش. رابعا در مورد خبر واحد هم خوبه که توضیحی به شما بدهم. خبر واحد خبری هست که کلا از یک منبع بیشتر نقل نشده و تنها کسی که اون رو نقل کرده شنونده اون بوده. دقیقا هر همه موارد بالا در مورد نقل قول های آقای هاشمی صادق هست چرا که ۱- به گواه تاریخ و اسناد، سخنان به اصطلاح تابو شکن ایشون غالبا در تضاد با اسناد مورد وثوق، کلام ثبت شده امام راحل و عقل است ۲- غالب اینگونه نقل قول ها خبر واحد هست و شاهدی ثانی بر صحت نقل قول وجود ندارد یا اگر به قول ایشان بوده فعلا در قید حیات نیستند. ۳- به تمسک به ۲ علت بالا ایشان از صلاحیت نقل قول برخوردار نیستند. در ضمن همین جا مستند تهیه شده صدا و سیما رو دیدید که قسمتی از وصیتنامه امام عزیز رو عینا رو خوانی کرد و ایشون تصریح کردن یا باید از بنده دست خط باشد یا تصویری که از سما پخش شده باشه و الا مورد وثوق نیست. به علاوه عین سخن امام بود که مرگ بر ظالم که دقیقا مصداق ظالم رو هم خودشون آمریکا می دونستند. حالا به من بگو حرف آقای هاشمی با کدوم یک از مبانی بالا تطابق داشت ؟
  • جوال دوز ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    گیرم که همیچین نقل قولی بوده باشه. مگر در انتخاب حضرت آقا چقدر این نقل قول تأثیر داشته. که اصلا نداشته بنا بر شهادت شاهدان حاضر در جلسه انتخاب رهبر این موضوع اصلا در جلسه مطرح نشده و بعد از انتخاب ایشون بیان شده. پس بیخود انتخاب حضرت آقا رو ربط به این نقل قول نکن. در ضمن اگر امام راحل بنا بر این داشتند که انتخاب رهبری آینده رو منوط به نظر شخص خودشون کنند علنا اعلام میکردند. حالا باز بر میگردیم به سر خط که به فرموده خود امام نقل قولی منتصب به ایشون که مستند به دست خط و یا تصویر پخش شده ایشان نباشد مخدوش است.
  • محمد ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اولاً چه در مورد احادیث و چه در مورد سایر بخش های تاریخ، اصل بر اینست که هیچ سند تاریخی تأیید نشود، مگر اینکه به صحیح بودن آن یقین شود. در واقع شما روش تحلیل و تأیید تاریخ را درست برعکس می پیمایید و اصل را بر این میگذارید که سخنان هاشمی از دو درست است، مگر اینکه خلافش ثابت شود! ثانیاً در مورد احادیث و سایر اسناد تاریخی، یک نقل قول با سایر اسناد مطابقت داده می شود، اگر همه شواهد با هم مطابقت داشت، آن نقل قول تأیید می شود، اگر شواهد مختلف با یکدیگر تناقض داشت، یعنی یکی دارد دروغ می گوید. حالا ادعای آقای هاشمی را با وصیت نامه امام خمینی(ره)، سخن ایشان در مورد "آن آخوند مزدور آمریکایی...."، سخن معروف ایشان مبنی بر اینکه عده می خواهند با شعار مرگ بر شوروی، شعار مرگ بر آمریکا را منسی کنند، و هشدار در مورد نسبت دادن های دروغ که مقایسه می کنیم، متوجه می شویم نقل قول ادعایی دروغ و دورغ و دروغ است و فقط دروغ است. سوای این موارد، مگر امام حاضر و زنده جامعه ما جناب هاشمی است که خط مشی را چنین فردی مشخص کند؟! "ما اهل کوفه نیستیم، شما هستید خوش به حالتون!"
  • بابک ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    زنده باد حقیقت و مرگ بر اسرائیل!!!
  • علی ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    مرگ بر فتنه گر و دورود بر امام و شهدا
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    هاشمی انتظار داره مواضع صریح و محکم و غیر قابل خدشه امام درباره آمریکا که در بسیاری از سخنرانی ها و وصیت نامه حضرت امام هست رو ندیده بگیریم و خاطره گویی ها و خواب نمایی های اونو بچسبیم!!!!!!
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اگه کسی آمریکا پرست باشه، بقیه بهش میگن آمریکا پرست. نباشه نمیگن. درگیری با خودت؟!
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    چرا موسسات حفظ و نشر آثار بزرگان و اندیشمندان کشور از جمله حضرت امام(ره)، باید خصوصی و در اختیار خانواده آن ها باشد؟؟؟ این ها اشخاص ملی هستند و باید نهادهای حکومتی با نظارت دقیق بر آثار آن ها نظارت کنند.
  • سید ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    راستی کعب الاحرار کی بود؟ و وقتی عایشه بهش انتقاد کرد چی جواب داد؟
  • احسان ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    وقتی رهبر عزیزمون حی و حاضر جلومونه دیگر نیازی به حرف ها و خاطرات کسی نیست خودوشون هرچی صلاح بدونن همونه ارای امام خمینی چراغ راه ولی اگر نبود تقوای رهبر هم ما را از طوفان ها نجات می ده
  • مرتضی از قم ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    هر چه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید امام کی این فرمایش خود را نقض کرد؟
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خدا رحمت کنه پیر جماران رو و خداوند طول عمر با عزت به آیت ا... خامنه ای عنایت کند که به حق به رابطه ایران و امریکا بدبینند و آن را رابطه گرگ و میش دانسته اند. رهبری بزرگوار فرمودند نرمش قهرمانانه و از دولت برای مذاکره احتمالی با امریکا حمایت کردند هر چند بارها گفتند به این رابطه خوش بین نیستند ولی یه سری بیگانه پرست و سست ، فکر می کردند با چراغ سبز و حذف شعار مرگ بر امریکا و لوس بازی و ادای سیاستمدارترین ها رو در اوردن شیطان بزرگ برایشان یه شبه زندگی رو عوض می کنه و در صورت روی خوش نشان دادن به امریکا همه چیز حله ، واقعیت اینست شیطان بزرگ به کمتر از همه ایران راضی نخواهد شد چون ساختار قدرت در این کشور بر اساس چپاول ثروت سایر کشورها است و 78 ساله انقلاب که برای رضای خدا هم که نباشه برای نرفتن ابرویشان در تاریخ ایران دست از تلاش برای نوگری امریکا و تقدیم ایران به بیگانه بردارند
  • مهدی ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    امام خمینی : منافقین از کفار بدترند
  • جانم فدای رهبر ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    کی رو با چی مقایسه میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    عين روز روشنه و استدلال نمي خواد كه امامي كه ما شناختيم؛ به اردوگاه استكبار جهاني ميتازه و تا مرگش رو نبينه كوتاه نمياد حتي رفسنجاني اگه سند از وصيت نامه امامم بياره معلومه قلابيه وقابل باور نيس چون مشي امام و خط امام ترك مرگ بر امريما نبوده
  • علی ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    دوستان برای اینکه کمی به خودتان فرصت فکر کردن بدهید چند فراز از فرمایشات امام را برایتان نقل میکنم و فکر کنید ببینید الان چه شده است 1- اگر از صدام بگذریم از فهد نمیگذریم 2- اگر این جنگ 20 سال هم طول بکشد ما ایستاده ایم و بسیاری دیگر از این موارد امیدوارم مشرق جرات درج این نظر را داشته باشد
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    از آقاي هاشمي هيچ كس به امام نزديكتر نبود كسايي كه واقعيت براشون تلخه و منافعشون به خطر افتاده منكر اين حقيقت شدن. بابا 30 ساله داريد ميگيد مرگ بر آمريكا به آمريكا چيزي شده؟ اين ايرانه كه داره هروز متضرر ميشه . مشرق توصيه ميكنم اينقد با جريان افراطي همسو نشي چون مردم جواب اين عده قليل رو تو انتخابات دادن
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    دوستان توجه داشته باشند احادیث و روایات نقل شده از سخنانی که از پیامبر گرامی اسلام "ص" نقل شده است از زبان ائمه معصومین و اصحاب آن حضرت است که آنها را مستقیما" یا با واسطه شنیده اند و در علوم اسلامی به آنها استناد میشود . وقتی آقای هاشمی رفسنجانی حفظه الله که از جمله چند نفر نزدیکترین اصحاب به امام راحل بوده است و مطلبی از قول امام رضوان الله تعالی علیه نقل می کنند با اعتماد قوی میتوان آنرا پذیرفت خصوصا" اینکه راوی از کسانی است که در زمان حیات حضرت امام کاملا" مورد وثوق و تایید ایشان بوده است . نقل اینگونه مطالب یک سنت تاریخی اسلامی است واین سنت در انقلاب اسلامی هم به همین صورت میتواند ادامه یابد .
  • بهار ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    شما سخنان امام در پاریس را با سخنان ایشان در جماران مقایسه کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    رابطه ی ایران و آمریکا رابطه ی گرگ و میش است.امام خمینی ره
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    نميدونم اين آقا چرا چندوقته دلش ميخواد هي از خودش yak khatere dar vakene .
  • داریوش ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    ما با اسراییل اول دشمن شدیم ما برضد انها شعار دادیم انها چون خیلی مغزشان سرجاشه 1- جنگ تحمیلی 2 تحریم 3 تبدیل ایرانیان به گرگ در لبا میش 4تحریم 5 همه بد بختیها 6 انزواویاغی شدن ایران 7 سر بریدن شیعیان شاید در حال برسی حمله به ایران واشغال ایران است او برای امنیت خود ما برای یاری سلفی ووهابی
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    منظورت از عده قليل چيه ؟ همونايي كه واسه تثبيت نظام در صحنه بين المللي و تو دهني به استكبار پاي صندوق هاي راي رفتند و به هم لباس حضرا امام جناب روحاني راي دادند مخالف 100% آمريكا و اسرائيل هستند تا كور شود هر آنكه نتوان ديد !!!!!!! ‌down with usa&israeal
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    وقتي كلام امام هست ديگر چه نيازي به بيان خاطره و داستان و لابد بعدها رمال و جنگير !!!!!
  • اصلاح طلب ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    0 0
    در دولت تدبیر و امید باید حرف اکبر آقا را باور کنید یعنی چاره ای جز این ندارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس