کد خبر 224966
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: نباید از صعود به جام جهانی سرمست شویم و در باد این موفقیت بخوابیم.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمد مایلی‌کهن گفت: من این برد را به تمام مردم ایران تبریک می‌گویم. بازیکنان، کادر فنی و رئیس فدراسیون که فشار زیادی را تحمل کرد. فدراسیون در پنج شش ماه اخیر هر آنچه که داشت و یا حتی نداشت برای تیم ملی مهیا کرد حضور یک هفته‌ای در کره جنوبی تصمیم بسیار خوبی بود که گرفته شد و در نهایت هم به سود فوتبال ایران تمام شد. این برد را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و به بازیکنان هم خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد:ایرانیان در همه زمینه‌ها با استعداد هستند و باید آنها را باور داشت. می‌توانیم در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی موفق شویم و ایرانی‌ها می‌توانند به آنچه می‌خواهند برسند.

سرمربی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا در سال 1996 در مورد اینکه صعود به جام جهانی چه ثمره‌ای برای فوتبال ایران دارد، گفت: این دیگر بستگی به خودمان دارد نباید در باد این موفقیت و صعود به جام جهانی بخوابیم و سرمست شویم باید با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب حضور خوبی در جام جهانی داشته باشیم و نباید به صعود به جام جهانی دلخوش باشیم. در ایران استعداد‌های بی‌نظیری داریم در همین تیم صبا وقتی اعلام کردم که می‌خواهیم تست بگیریم بیش از 100 بازیکن برای تست دادن آمدند و در بین این علاقمندان می‌توان استعدادهای زیادی کشف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس