کد خبر 21678
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸

رييس ستاد کل نيروهاي مسلح اظهار کرد: عمل و رفتار آقاي قرائتي با بصيرت، با اخلاص و عمل به موقع و به اندازه است و اين همان چيزي است که مقام معظم رهبري فرموده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، سرلشکر سيد حسن فيروزآبادي در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام حاج شيخ محسن قرائتي با بيان اين‌که آقاي قرائتي مبلغي اثرگذار است، اظهار کرد: ايشان روح سرشاري از معارف دين دارند و ايشان به همه ابعاد معارف توجه مي‌کنند.

وي ادامه داد: عمل و رفتار آقاي قرائتي با بصيرت، با اخلاص و عمل به موقع و به اندازه است و اين همان چيزي است که مقام معظم رهبري فرموده‌اند و حرفشان اين است که اين مقدار معارف عميق در وجود مقدس صاحب الزمان براي اين ملت عاشق ولايت، قرآن و دين است، پس چرا من قرائتي نمي‌توانم همه آنچه که از اين معارف مي‌دانم به مردم انتقال دهم و روحانيون نيز نمي‌توانند عطش اين مردم را جواب دهند؟

رييس ستاد کل نيروهاي مسلح با بيان اين‌که آقاي قرائتي در سخنان خود مسائل گوناگون را آسيب‌شناسي مي‌کند و هم دواي درد و هم و سوز دارد، ادامه داد: ايشان هر موضوعي را که متوجه مي‌شوند که بايد از قرآن در سطح جامعه گفته شود و تاکنون نسبت به بيان آن اقدام نشده است را با تمام توان و براي خدا، اسلام، قرآن، هدايت و مردم، اقدام به بيان آن مي‌کنند.

وي گفت: من به اين مراسم آمده‌ام تا ارادت خود را به يک خدمتگزار دين، ولايت و قرآن به يک سرباز نوراني امام زمان (عج) ابراز کنم و آمده‌ام تا به عنوان يک بسيجي و خاک پاي بسيجيان بگويم، آقاي قرائتي نعمت خدا براي امت اسلامي، ايران اسلامي،حضرت امام خميني (ره)، حضرت آيت الله خامنه‌اي است که اين دو خود عظمي الهي هستند و همچنين ايشان نعمتي براي همه‌ي ما هستند.



 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس