انفعال جوزف عون همزمان با ادامه اشغال جنوب لبنان

رئیس جمهور لبنان اعلام کرد که مذاکرات بین نمایندگان این کشور و رژیم صهیونیستی در واشنگتن ادامه دارد.

به گزارش مشرق، جوزف عون، رئیس جمهور لبنان امروز چهارشنبه اعلام کرد که مذاکرات بین نمایندگان این کشور و رژیم صهیونیستی در واشنگتن ادامه دارد.

رئیس جمهور لبنان افزود: جدا از آنچه در نشست‌های سوئیس بین آمریکا و ایران صادر شد، مذاکرات در واشنگتن ادامه دارد.

جوزف عون تاکید کرد که مذاکرات برای تثبیت آتش‌بس در جنوب لبنان در جریان است و پس از آن نظامیان رژیم صهیونیستی باید عقب‌نشینی کنند.

رئیس جمهور لبنان گفت که اظهارات جولانی بازتاب خوبی داشت و به شایعات نقش نظامی سوریه در این کشور پایان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
    0 0
    شب موند واشنگتن . دعوای خودفروشی و خیانت در میان مقامات خاورمیانه . بیخود نیست به این منطقه میگن جهان سوم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس