انفعال جوزف عون همزمان با ادامه اشغال جنوب لبنان

رئیس جمهور لبنان اعلام کرد که مذاکرات بین نمایندگان این کشور و رژیم صهیونیستی در واشنگتن ادامه دارد.

به گزارش مشرق، جوزف عون، رئیس جمهور لبنان امروز چهارشنبه اعلام کرد که مذاکرات بین نمایندگان این کشور و رژیم صهیونیستی در واشنگتن ادامه دارد.

رئیس جمهور لبنان افزود: جدا از آنچه در نشست‌های سوئیس بین آمریکا و ایران صادر شد، مذاکرات در واشنگتن ادامه دارد.

جوزف عون تاکید کرد که مذاکرات برای تثبیت آتش‌بس در جنوب لبنان در جریان است و پس از آن نظامیان رژیم صهیونیستی باید عقب‌نشینی کنند.

رئیس جمهور لبنان گفت که اظهارات جولانی بازتاب خوبی داشت و به شایعات نقش نظامی سوریه در این کشور پایان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس