کد خبر 1820420
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۴:۳۵
اسامی ادارات پرمصرف اعلام شد

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اسامی ادارات و سازمان‌های ملی و استانی پرمصرف شهر تهران را که مشمول قطع برق و اعمال محدودیت شده‌اند، اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، رامین پوریا معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت، در گفت‌وگویی با صداوسیما از قطع برق ۶۲ سازمان و اداره ملی و استانی در شهر تهران خبر داد و اعلام کرد: با توجه به تذکرها و پیام‌های متعدد درباره مدیریت مصرف انرژی و لزوم رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی، برق این ادارات به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف و بی‌توجهی به الزامات مدیریت مصرف انرژی قطع شده است.

پوریا در ادامه با بیان این موضوع که نظارت بر مصرف برق دستگاه های اجرایی به صورت مستمر از سوی کارشناسان و متخصصان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته و با استفاده از سامانه های هوشمند رصد و پایش توزیع برق پایتخت ادامه دارد تصریح کرد: مرکز همایش های شرکت نفت، سازمان میراث فرهنگی، شرکت مخابرات ایران، سازمان زمین شناسی کشور، شهرداری منطقه ۴، سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، موزه جواهرات ملی بانک مرکزی و شرکت نفت فلات قاره از جمله دستگاه هایی هستند که به دلیل بی توجهی به دستورالعمل های ابلاغی و عبور از سقف مجاز مصرف، مشمول قطعی برق شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس