کد خبر 1815648
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۸:۲۴
انفجار خودرو در جایگاه سوخت‌گیری تهرانپارس

انفجار یک دستگاه خودروی نیسان هنگام سوخت‌گیری، باعث تخریب بخشی از جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در تهرانپارس شد.

به گزارش مشرق، سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از وقوع حادثه انفجار یک دستگاه خودروی نیسان در جایگاه سوخت سی‌ان‌جی (CNG) خبر داد.

وی ادامه داد: در ساعت ۶:۱۴ صبح امروز، وقوع یک مورد انفجار در جایگاه سوخت گاز واقع در بزرگراه یاسینی، مسیر غرب به شرق، بعد از سه‌راه تهرانپارس (نرسیده به پل ۱۲ فروردین) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه خودروی نیسان یخچال‌دار در حال سوخت‌گیری در این جایگاه بوده که به دلایل نامشخص و در حال بررسی، دچار انفجار شده است.

ملکی با اشاره به ابعاد خسارات وارده تصریح کرد: خوشبختانه این انفجار منجر به آتش‌سوزی نشده بود، اما شدت آن باعث وارد آمدن خسارات قابل‌توجهی به بدنه خودروی نیسان و بخش‌هایی از سقف و دیواره‌های جایگاه سوخت شده است. به دلیل استفاده از ورق‌های کامپوزیتی در سقف جایگاه، این بخش دچار تخریب بیشتری شده است.

وی در خصوص آمار مصدومان این حادثه بیان کرد: در این حادثه دو نفر شامل راننده خودروی نیسان (حدوداً ۶۰ ساله) و یکی از متصدیان جایگاه (حدوداً ۴۰ ساله) دچار مصدومیت شدند که بلافاصله جهت اقدامات درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شده و به مراکز درمانی منتقل شدند. خوشبختانه این حادثه مورد فوتی نداشته است.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: عملیات ایمن‌سازی محل در ساعت ۶:۵۲ دقیقه به پایان رسید و محدوده جایگاه جهت بررسی کارشناسانه و تعیین علت دقیق حادثه به عوامل مربوطه تحویل داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    3 0
    کپسول های گاز ماشین ها باید هر ۵ سال یکبار برده شوند تست فشار هیدرولیک در مراکز معاینه فنی که یه عده بی مسولیت اینکار انجام نمیدند
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    1 0
    برا سوختگیری گاز باید مثل کارت بنزین یه کارت معاویه فنی دیجیتال بدند مالکین ماشین تا در صورت تاریخ داشتن معاویه فنی برن گاز بزنند و تو جایگاه کپسول نترکه
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
    1 2
    چون فیلمش را نذاشته اید پس دروغ است و باورنمیکنیم
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
      0 2
      من هم میگم دروغه
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    خدااااا به داااد برسه با گرمای هوا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس