کد خبر 1805981
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۰۸:۵۲

به گزارش مشرق، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس در امور راهبردی جدیدترین گزارش خود پیرامون وضعیت جنگ را ارائه کرد:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۲
    10 9
    قحط الرجال
  • ربانی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۲
    5 5
    حاج مهدی، توییت امروزت درباره تمدید آتش بس "اقتدار گرا" بود. ما همین رو از شما مسئولین انتطار داریم، ارسال پیام اقتدار به خارج از مرزها و دور ندادن به شدمن در فضای مجازی
  • شایان IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۲
    2 2
    این گزارشات خیلی خوب و رفع کننده بسیاری از ابهامات است.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۲
    4 0
    باب المندب را وارد بازی کنید تا آمریکا کیش و مات شود
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۲
    2 0
    هر کسی از مذاکره صحبت می‌کند بدانید یا وابسته آمریکاست و یا کاسب تحریم است زیرا آنها مذاکره می‌کنند تا تحریم‌ها تشدید شود و بعد به نام تحریم، کشور را در باتلاق تورم بیشتر فرو می برند و بعد به نام دور زدن تحریم‌هایی که با گرای خود ایجاد شده است، میلیون ها و میلیاردها دلار را کاسبی می‌کنند!
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۲
    3 0
    تا اسرائیل از هم نپاشه هیچی عوض نمیشه .باید با جنگ زمینی پرونده اونها رو بست.کل غرب آسیا رات میشن.باید مردم غزه و کرانه باختری و اسرای در بند فلسطینی هم آزاد بشن.آمریکا هم گورشو گم میکنه
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۴
      0 0
      چایی میوه شیرینی چیز دیگه هم خواستی بگو تعارف نکن
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۲
    0 0
    اگر کشتی آمریکا بزنیم عقب نشینی میکنن از اون زیردریایی های کوچک عملیاتی نمونده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس