به گزارش مشرق، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس در امور راهبردی جدیدترین گزارش خود پیرامون وضعیت جنگ را ارائه کرد:
نظر شما
نظرات
- انتشار یافته: 8
- در انتظار بررسی: 0
-
قحط الرجال
-
حاج مهدی، توییت امروزت درباره تمدید آتش بس "اقتدار گرا" بود. ما همین رو از شما مسئولین انتطار داریم، ارسال پیام اقتدار به خارج از مرزها و دور ندادن به شدمن در فضای مجازی
-
این گزارشات خیلی خوب و رفع کننده بسیاری از ابهامات است.
-
باب المندب را وارد بازی کنید تا آمریکا کیش و مات شود
-
هر کسی از مذاکره صحبت میکند بدانید یا وابسته آمریکاست و یا کاسب تحریم است زیرا آنها مذاکره میکنند تا تحریمها تشدید شود و بعد به نام تحریم، کشور را در باتلاق تورم بیشتر فرو می برند و بعد به نام دور زدن تحریمهایی که با گرای خود ایجاد شده است، میلیون ها و میلیاردها دلار را کاسبی میکنند!
-
تا اسرائیل از هم نپاشه هیچی عوض نمیشه .باید با جنگ زمینی پرونده اونها رو بست.کل غرب آسیا رات میشن.باید مردم غزه و کرانه باختری و اسرای در بند فلسطینی هم آزاد بشن.آمریکا هم گورشو گم میکنه
-
چایی میوه شیرینی چیز دیگه هم خواستی بگو تعارف نکن
-
-
اگر کشتی آمریکا بزنیم عقب نشینی میکنن از اون زیردریایی های کوچک عملیاتی نمونده





۰۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۲