کد خبر 1805650
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۹:۱۲
اسرائیل بار دیگر آتش‌بس در لبنان را نقض کرد

منابع خبری از اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و نقض مجدد آتش بس در لبنان خبر دادند.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی بار دیگر توافق آتش بس در لبنان را با تجاوز مجدد به این کشور نقض کرد.

منابع لبنانی از هدف قرار گرفتن یک خودرو توسط پهپاد اسرائیلی در اطراف پل قعقعیة در جنوب لبنان خبر می‌دهند.

به گفته این منابع،‌در این حمله دستکم دو شهروند زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس