کد خبر 1603202
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱

به گزارش مشرق، انصاری، تحلیلگر در توئیتی نوشت:

"تراژدی آتش دوستانه" یا بهتر بگوییم "تراژدی شلیک دوستانه" عنوان زیرنویسی است که یک رسانه صهیونیست برای خود زنی اسرائیلی ها انتخاب کرده است.

یک تانک ارتش رژیم اشغالگر به اشتباه خانه ای را هدف میگیرد که تعدادی از نیروهای خودی در آن حضور داشته و به هلاکت میرسند.

مصیبت های اصلی اسرائیل اما اشتباهات اینچنینی در میدان نبرد نیست؛ جنگ غزه اثرات وحشتناکی بر این رژیم داشته است که حتی استراتژی "تلطیف" هم از دردهای آن نمیکاهد.

یکی از تراژدی های واقعی به غیر از تغییراتی که در نگاه مردم جهان شکل گرفته مسئله آوارگی شهرک نشینان است که باعث شده هزاران نفر از آنها در شمال و جنوب فلسطین اشغالی مناطق محل سکونتشان را ترک کرده و در جاهای دیگری آواره شوند.

در پی حملات حزب الله و با تخلیه شهرک های شمالی بسیاری از کارخانجات تعطیل، و صهیونیست ها بیکار شده اند؛ همین اتفاق با حملات یمنی ها در جنوب هم رخ داده است که تعطیلی کامل بندر ایلات نمونه بارز آن است.

در کنار این مصیبت صنعت گردشگری رژیم در مناطق یاد شده نیز به فنا رفته است.

آوارگی شهرک نشینانی که حالا به مناطق میانی کوچ کرده اند حالا علاوه بر اینکه موجب تعطیلی صنایع، به فنا رفتن سیستم دریافت مالیات، بیکاری و بی خانمانی هزاران صهیونیست شده، آنها را احتمالا نیازمند کمک های مالی رژیم هم کرده است؛ و این جدای از این واقعیت است که همین آوارگان اکنون پای ثابت اعتراضات خیابانی علیه دولت افراطی نتانیاهو شده اند. و این تنها بخش خیلی کوچکی از یک تراژدی بزرگی است که این روزها بر سرزمین های اشغالی سایه افکنده و موجودیت اسرائیل را هدف گرفته است که البته صهیونیست ها را از آن گریزی هم نیست.

لذا واقعیت درباره اسرائیل بسیار جدی تر از آن چیزی است که رسانه های عبری، غربی و بعضا عربی نشان میدهند و میکوشند رژیم صهیونیستی را سوار بر شرایط جنگی نشان دهند.

خیر اینطور نیست!

تراژدی شلیک دوستانه!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    تراژدی شلیک دوستانه!// هههه. تیتر رو که خوندم خیال کردم مطلبی درباره شلیک نجفی اصلاح طلب به زنش میترا استاده! 5 سال گذشت.
  • گرگانی ریکا IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    9 0
    مستدام باد
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 1
      سئوال از کی این انصاری تحلیل گر شده
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    1 1
    فعلا که جنگ ادامه داره
    • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      چشم بسته غیب فرمودی🤫
  • تیرداد IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    1 0
    هه هه هه هه هه
    • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      هر هر رو میخ بخندی بی نمک
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 3
    رژیم صهیونیستی نابود می‌شود درسته ولی خیلی هاراهم نابود میکند
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    اتهام دیگه ….واقعا به حز اتهامی که در دادگاه به درستی اثبات بشه نمیشه اتهامات دیگه را مسیله دونست دخترش رفته ترکیه سیسمونی خریده از نطر من همون زمان هم مسخره بود واقعا ….یا پسرش اونجا زمین خریده بالاخره برای پسرش فقط این واقعیت مشکل امنیتی می تونه ایجاد کنه مسئلست وگرنه نه چیز دیگری واقعا …این حرفها که بدنه نو اصولگرایی بدنه نواصولکرایی با عدالتخواهی تند متفاوته جاهایی هم پوشانی دارند ولی …من بدنه نواصولکرایی همون موقع که موج راه می انداختند هم به نطرم لوس بود این کار تمام ..  جواب برای قالیباف
  • IQ ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    این یک اصطلاح زبان انگلیسی هست زمانی که نیروی خودی به اشتباه هدف قرار می گیرد و ربطی به این نداره که اسراییل استفاده کرده یا دیگری!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس